• Ik zou met een vriendin en nog 2 mensen naar Harry Potter gaan, maar die andere 2 mensen wisten niet of ze wel naar HP wouden. Dus ik zei tegen die vriendin: Sms je me als we toch naar Harry potter gaan? want ik wou weten naar welke film we nou gingen, ik wou namelijk alleen maar naar HP. Dus zei zo; Oké ik sms je!
    ik hoor een hele tijd niets, en 2 minuten geleden krijg ik een sms: we zitten nu in de bios naar hp te kijken het is pauze omg hij is echt spannend

    Ik voel me nu echt genaaid, wat een rotstreek. Dus ik heb terug ge-smst: Je zou me sms'en als jullie naar Harry Potter zouden gaan?

    antwoord ze: Ja we wisten het niet zo goed en ze zeiden pas heel laat van we willen toch naar Harry Potter!

    eh ja, stik maar lekker in je Harry Potter.. bleh, dit moest ik even kwijt.

    Nieuwe edit: ik ben gister meegeweest naar HP 7.2 omdat niemand anders mee wou en het speet haar zo erg dat ze wel met me daar naartoe wou.. gosh ik ben veel te makkelijk!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2011 - 19:49 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Dragonair schreef:
    ik leef met je mee
    een tijdje terug zou ik met een 'zogenaamde vriendin' naar Pirates 4 gaan
    want ze zei eerst: ja is goed, maar ik wist niet zo goed hoelaat we dan zouden gaan, dus ik smste haar
    stuurt ze een smsje terug dat ze met een andere vriendin ging omdat zij ook vroeg
    dan denk ik: ben ik dan ineens niet meer belangrijk genoeg

    dat is dus de reden dat ik geen vrienden heb

    Whoa dat is zo genaaid! Arme jij. :' (

    En die vriendin sms'te vandaag: Ik dacht bij de film aan jou toen ik Peter Pippelin zag (omdat we daar ooit eens een grap over hadden)
    & ze sms'te kan je vandaag afspreken? xxxx

    eh dacht het dus even niet.. ik ga stiekem een wraakplan verzinnen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Defensive schreef:
    Dat is echt enorm lullig. Ik zou pissig op ze worden o.O


    your eyes are like stars in the night.

    En dat zijn 'vriendinnen'? Ik zou ze onmiddellijk dumpen bij het restafval.


    If we had not a soul, music would have created it.

    wat gemeen ik zou echt boos zijn


    You can't not look cool with a crossbow.

    Had ik ook een keer. Hadden ik en drie andere meisjes afgesproken om naar de bios te gaan, zeggen ze de middag ervoor alledrie op school dat ze niet kunnen. Zie ik natuurlijk de volgende dag op facebook staan 'Was hartstikke leuk met 'insertname' en 'insertname' bij Transformers!'
    Jap, en bedankt.
    Maar zulke vriendinnen zijn geen echte vriendinnen (:


    To love is to destroy.

    Ik zou dat echt niet zomaar pikken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg, das echt een vieze naaistreek!
    Ik zou er wel wat van zeggen.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Whoa dat is zo genaaid! Arme jij. :' (

    En die vriendin sms'te vandaag: Ik dacht bij de film aan jou toen ik Peter Pippelin zag (omdat we daar ooit eens een grap over hadden)
    & ze sms'te kan je vandaag afspreken? xxxx

    eh dacht het dus even niet.. ik ga stiekem een wraakplan verzinnen.


    Misschien moet je het anders met ze uitpraten, zat er meer achter? In plaats van meteen wraak te gaan verzinnen, eerst erover praten...?
    Misschien hadden ze niet door dat ze jou er verschrikkelijk mee zouden naaien.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:15 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Whoa dat is zo genaaid! Arme jij. :' (

    En die vriendin sms'te vandaag: Ik dacht bij de film aan jou toen ik Peter Pippelin zag (omdat we daar ooit eens een grap over hadden)
    & ze sms'te kan je vandaag afspreken? xxxx

    eh dacht het dus even niet.. ik ga stiekem een wraakplan verzinnen.


    Ik zou gewoon zeggen: "Ik heb geen zin om vandaag af te spreken." Heel droog. Dan hebben ze misschien door dat dat hard aankwam om jou te 'vergeten'. En daarbij... Moest dat bij mij voorkomen, zouden mijn vriendinnen wel wat meer moeten doen om het goed te maken dan zo'n overdreven lief smsjes met vier x'jes.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:17 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wtf, bitches. Ik zou er even een tijdje geen aandacht aan besteden, zodat ze kunnen merken dat je echt gekwetst bent.


    Destroy what destroys you.

    Zoiets zou me echt pissed krijgen. Dat ze dan nog even lekker sms'en hoe leuk het er wel niet is gaat er wel zwaar over.

    Sla erop


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Defensive schreef:
    (...)

    Misschien moet je het anders met ze uitpraten, zat er meer achter? In plaats van meteen wraak te gaan verzinnen, eerst erover praten...?
    Misschien hadden ze niet door dat ze jou er verschrikkelijk mee zouden naaien.

    Er over praten is geen optie, ik zeg veel te snel sorry en ik wil helemaal niet dat er nu al vrede is omdat ik me wel heel erg genaaid voel.
    En ik ga geen wraakplan meer maken, dan zou ik ze terugnaaien en dat is eigenlijk best lullig omdat ik het ook niet leuk vond dat ze mij naaiden..

    @Padalecki, ik heb dat terug ge'smt, nu kijken wat de reactie is oh ik krijg net een reactie, da's eng o_o
    Ze zegt vertel dan wat er is ik vind het niet leuk dat je zo doet..
    nou dan moet ik het zeker nog duidelijker gaan maken.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Er over praten is geen optie, ik zeg veel te snel sorry en ik wil helemaal niet dat er nu al vrede is omdat ik me wel heel erg genaaid voel.
    En ik ga geen wraakplan meer maken, dan zou ik ze terugnaaien en dat is eigenlijk best lullig omdat ik het ook niet leuk vond dat ze mij naaiden..

    @Padalecki, ik heb dat terug ge'smt, nu kijken wat de reactie is oh ik krijg net een reactie, da's eng o_o
    Ze zegt vertel dan wat er is ik vind het niet leuk dat je zo doet..
    nou dan moet ik het zeker nog duidelijker gaan maken.


    ik zou ze gwn negeren
    heb ik ook gedaan met die 'vriendin' en dan zegt ze: ga je ooit nog wat zeggen.
    zij zegt ook nooit wat

    gwn die vriendinnen laten vallen

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 14:26 ]

    kutmensen-___-
    en nee ik zou niet naard e bios gaan met die 'vriendin'die zegt je vriendin te zijn


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    ATL schreef:
    Dat is echt een naaistreek zeg!


    Big girls cry when their hearts are breaking