• These 5 boys changed our life's.





    We're proud directioners.. with the one direction infection!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 21:29 ]


    What's so bad about being different?

    iPeeta schreef:
    Vas happenin?! Ik ben net terug van school haha, oké niet net haha. Doe de jongens nog iets van een radio interview vanavond of zo? :'D
    ja rond 9 uur volgens mij, ik weet alleen niet op welke site je dat kan vinden ofzo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)dat was toch half 4 nederlandse tijd? want ik had die radio al klaar staan, alleen luisterde ik nog niet kijk ik op de klok is het al 4 uur geweest -.-

    Volgens mij niet, altans WMYB is nu op die radio (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    riverdale schreef:
    (...)ja rond 9 uur volgens mij, ik weet alleen niet op welke site je dat kan vinden ofzo.

    Oh ja dat was ik vergeten dat ze vanavond op de radio kwamen :X Volgens mij zijn ze er gewoon op dezelfde zender als gisteren, right? (:


    They were never in fact homeless

    ChaeRim schreef:
    NOOOO een jongen van mijn Taekwondo groep wil van What Makes You Beuatiful een House Remix maken, let's kill him. D:
    HAHAHA dat wil ik weleens horen ;x


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bradford schreef:
    (...)
    Volgens mij niet, altans WMYB is nu op die radio (:
    oke snel luisteren :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dat interview begint nu :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Omygosh ik kom terug van school... en ik hoor gelijk de jongens op de radio<3


    They were never in fact homeless

    iPeeta schreef:
    (...)
    Oh ja dat was ik vergeten dat ze vanavond op de radio kwamen :X Volgens mij zijn ze er gewoon op dezelfde zender als gisteren, right? (:
    shitt ik heb die link niet, want net toen ik weg was gisteren kwam dat op de radio -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bradford schreef:
    Dat interview begint nu :'D
    jaaaaa (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/bbc_radio_two Hier is de link als je die nodig hebt (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Dit is de radiozender van gisteravond. (:


    They were never in fact homeless

    iPeeta schreef:
    Dit is de radiozender van gisteravond. (:
    dankjewel je bent een schattt x


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)dankjewel je bent een schattt x

    Graag gedaan hoor. Oh damn moet mijn moeder nú stofzuigen? x'D


    They were never in fact homeless

    riverdale schreef:
    (...)shitt ik heb die link niet, want net toen ik weg was gisteren kwam dat op de radio -.-

    Over welk interview hebben jullie het??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:
    (...)
    Over welk interview hebben jullie het??
    uhm ik weet niet of het ook echt een interview was, maar op die ene zender waar ze gisteravond ook nog op waren (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.