• Wat een kutmensen in mijn klas zeg. Gezeik begon al tijdens economie. Ik ging gewoon op een random plek in het midden zitten. Alleen -.- En op een gegeven moment was het dus zo dat aan de ene kant (mijn kant dus) alle jongens zaten en aan de andere kant alle meisjes. Zegt die leraar zo: fijn, alle jongens aan de ene kant en de meisjes aan de andere kant. Roept zo'n verschrikkelijke bitch keihard door de klas: hahaha meneer maar Else zit ook daar. Hele klas keihard lachen. Echt, grappig, lach me dood. En dat was niet het enige, maar de rest heb ik geen zin om te typen. Jullie ook zulke kutmensen op school?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:09 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ach, trek het je niet aan! We zaten bij Latijn met een oneven getal meisjes en jongens en als we in groepen moesten zitten, zat ik bij de 3 jongens en de 4 meisjes samen. De grap was dat ik 'gepromoveerd' was tot jongen :3
    Negeer die bitch :3


    Olive

    Ach fuck them. Lach gewoon mee, dan kunnen ze er tenminste niets bij doen. Ik zit altijd bij de rij van de jongens omdat de meisjes gewoon té veel praten, ze houden nooit hun bek om maar aardig te zeggen. Dus als ze weer zoiets flikken moet je sws mee lachen, doe ik ook als ze weer de opmerking maken van 'had je geen zin om je haar te doen' wat ook zo was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ach fuck them. Lach gewoon mee, dan kunnen ze er tenminste niets bij doen. Ik zit altijd bij de rij van de jongens omdat de meisjes gewoon té veel praten, ze houden nooit hun bek om maar aardig te zeggen. Dus als ze weer zoiets flikken moet je sws mee lachen, doe ik ook als ze weer de opmerking maken van 'had je geen zin om je haar te doen' wat ook zo was.


    Ik lachte mee. Probleem was, die lach was nogal nep :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik heb vakantie; maar nee, geen kutmensen, in mijn jaar zitten geen kutmensen (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Negeren die handel. Ik negeer die bitches in mijn jaar ook. ><

    Ik heb dit het vorige schooljaar heel het jaar door meegemaakt.
    En niet alleen de kinderen van in mijn klas, maar ook de leraren deden mee.
    Heel erg veel sterkte, en negeer die stomme bitches gewoon. Ze zijn het niet waard.

    Ik moet donderdag opnieuw naar school. ):

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:39 ]


    I feel guilty after every bite I take.

    Gewoon laten lullen dit is het bewijs dat zij kinderachtig zijn en jij volwassen.

    Bij mij op school hebben de meiden de coolcat ontdekt en dan niet de leuke kleding van de coolcat, maar de kleding die de moeders van Hotter Than My Daughter dragen. En je kan wel zien dat ze zich uit de hoogte gedragen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ja vre-se-lijk!!!! Irritant, zo'n beetje het zelfde gedoe als je nu beschrijf

    wow, ik en mijn bff zijn de enige meisjes in onze klas
    maar met zijn twee tegen al die jongens is ook niet altijd leuk

    maar een raad negeer ze
    ik negeer de losers van mijn klas ook
    das het enige wat je kan doen


    Cool, neat, swell -Cry

    Trek je niets aan van dat soort opmerkingen en lach gewoon mee. (krul)
    Ik weet nog niet of er dat soort mensen in mijn klas zitten, want ik ken mijn klas nog niet. Ik moet maandag weer voor het eerst naar school.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dat is echt irritant ja..
    in mijn klas gebeuren die dingen niet echt en het kan ook niet want we hebben alleen maar meiden
    als zo iemand dat bij mij zou flikken zou ik echt arrogant terug kijken of er iets van zeggen. maar dat verschilt natuurlijk per persoon en tegen wie je het hebt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Niet meer, gelukkig. Ik zit ook nergens alleen. Ik vond het echt een wonder toen er allemaal mensen naast me gingen zitten.

    Succes! D; ik ken je problemen.


    Destroy what destroys you.

    DrarryVamp schreef:
    Negeren die handel. Ik negeer die bitches in mijn jaar ook. ><


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Wat een bitch (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    "O, maar meneer, ik zie daar ook iemand bij de meisjes die eigenlijk een klein geheimpje heeft... Of is die bobbel in je broek soms geen pik, bitch?" (duivel)


    "Well, well. Look who we've got here!"