• Ik ging naar de Marskramer vanmiddag, en er was één werknemer in de winkel aanwezig en ik was de enige klant. Die werknemer was een jongen van rond de 17 en hij was best knap, al had hij wat veel gel in zijn haar. Vanaf dat ik binnenkwam keek hij naar me en toen ik met een mooi dienblad als cadeautje voor mijn moeder naar de kassa liep, liep hij meteen naar de kassa om mij te bedienen en hij werd knalrood :') Hij praatte echt heel snel tegen me en vroeg of het een cadeautje was en of hij het in moest pakken, en toen zei ik van wel terwijl ik lief naar hem glimlachte (dat doe ik altijd tegen cassières), en met trillende handen begon hij dat dienblad in te pakken waardoor het nu eigenlijk een beetje verpest is maar ja. Ik vroeg hem wat er aan de hand was dat hij zo trilde en weet je wat hij toen zei?
    'Ik weet dat het heel dom klinkt, maar eigenlijk zit ik al vanaf dat je binnenkomt te twijfelen of ik je mee uit moet vragen of niet.'
    o.O

    Ik moest giechelen en blozen en ik zei dat hij me best mee uit mocht vragen. Ik wist gewoon echt even niet wat ik anders moest zeggen. Toen vroeg hij mijn naam en vertelde hij dat hij Twan heet, en hij heeft me zijn nummer gegeven en zei dat ik hem maar moest smsen zodat hij mijn nummer zou weten en dan kon hij me een keer bellen.

    Nou heb ik dus het nummer van ene Twan in mijn telefoon staan, en ik heb geen idee wat ik nu moet doen :')
    Is dat niet heel raar dat een werknemer van een winkel zomaar een wildvreemd meisje mee uitvraagt? En zal ik hem nu smsen of niet?

    Ik heb btw al een vriend met wie ik helemaal happy ben.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 16:08 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Weet ik, ik ook. Ik vind het ontzettend dom van mezelf o.O


    Dan zou ik als ik jou was, je excuses aanbieden en hem verder met rust laten. Wel een duidelijke uitleg.


    Happy Birthday my Potter!

    Je kan wel vriendschappelijke dingen met diegene doen, zolang het maar niet meer wordt dan dat.


    26 - 02 - '16

    Defensive schreef:
    (...)

    Omdat ik echt dacht: wtf overkomt mij nu weer? En dus was dat er al uit voor ik er erg in had. Als ik had nagedacht zou ik denk ik hebben gezegd dat ik al een vriend had, maar dat heb ik dus niet gedaan wat best wel dom van mij is.

    Dan moet je hem nu niet mee uitvragen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Litwick schreef:
    (...)

    Dan zou ik als ik jou was, je excuses aanbieden en hem verder met rust laten. Wel een duidelijke uitleg.


    Dat is wel zo, ik kan hem denk ik beter maar wel even alles uitleggen en mijn excuses aanbieden. Ik zit hier echt nog steeds helemaal verbijsterd achter mijn computer...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Negligible schreef:
    (...)
    Dan moet je hem nu niet mee uitvragen


    Nee dat is waar, maar ik vind het ook weer zo zielig als ik hem wel zijn nummer aan mij heb laten geven en dan vervolgens doe alsof ik van de aardbodem verdwenen ben, zo ben ik niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Nee dat is waar, maar ik vind het ook weer zo zielig als ik hem wel zijn nummer aan mij heb laten geven en dan vervolgens doe alsof ik van de aardbodem verdwenen ben, zo ben ik niet.

    Dat bedoel ik ook niet. Je moet hem een berichtje sturen en zeggen dat je een vriend hebt en dat het daarom niet gaat om met hem uit te gaan. Dat je een vergissing bent begaan in de winkel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou gewoon geen smsje sturen naar die jongen, klaar :W


    -

    slowpoke schreef:
    zeg dat je hem beter wil leren kennen,
    maar verder niks wilt omdat je al een vriend hebt.


    Ja, da's een goeie.

    Maar ik vind het wel lief (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Je mag ook delen. :hint:

    Als hij écht iets wil moet je zeggen dat je al een vriend hebt. Niet pas op het laatste moment doen, dan heb je een grote kans dat je hem kwetst.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Je mag ook delen. :hint:

    Als hij écht iets wil moet je zeggen dat je al een vriend hebt. Niet pas op het laatste moment doen, dan heb je een grote kans dat je hem kwetst.


    Ik ben sowieso van plan dat meteen te zeggen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    slowpoke schreef:
    zeg dat je hem beter wil leren kennen,
    maar verder niks wilt omdat je al een vriend hebt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    slowpoke schreef:
    zeg dat je hem beter wil leren kennen,
    maar verder niks wilt omdat je al een vriend hebt.


    Let it come and let it be

    Als je twijfelt; wordt eerst vrienden en kijk wat je voelt.


    dude, i can move my toes