• Mijn broertje slikt iedere avond Melatonine (als ik het goed spel :'D ) voor het slapengaan, omdat hij slecht slaapt. Dat zorgt ervoor dat als je ontspant, het je gedachtestroom afremt, zodat je makkelijker inslaapt - naar wat ik heb mogen horen.
    Ik slaap de laatste tijd slecht, om meerdere redenen (ik pieker veel te veel), dus bood broertjelief mij ook eens Melatonine aan. Het kan niet erg veel kwaad, aangezien het een veelgebruikt homeopatisch middel is tegen slapeloosheid, en ik het al eens eerder heb gebruikt... Dus ik dacht, waarom niet? Kan ik nog even schrijven in bed of zo...
    Maar kortom, ik nam het in, en nu wilt het schrijven niet meer zo. Dat komt dus omdat ik net zo'n inspiratiebomb had, maar die gedachtes zijn door die Melatonine mijn hoofd uitgejaagd. Nu moet ik dus weer wachten tot het is uitgewerkt... Bagger.

    Maar even om het interessant te houden: Hebben jullie wel eens van die hele snuggere momenten? Of van die niet-helemaal-wakker-dingen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Meltonine homeopathisch?
    D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Beter dat het zo goed werk dan dat het niet werk(zoals bij mij), niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zeg altijd als er iets fout gaat dat ik niet helemaal wakker bent. Klopt ook wel, sinds melatonine bij mij niet meer werkt en ik het met gemiddeld 3 uur per nacht doe. (:

    Anitaaa schreef:
    Meltonine homeopathisch?
    D:

    Jups, voor zover ik het weet wel. Het zijn iig geen echte medicijnen, zoals slaappillen of zo (: (zo bedoelde ik het eigenlijk, dat ik niet "zomaar" even slaappillen inneem...)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dus. Je wou nog even wakker blijven, en nam toen maar een slaappil? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wees blij dat het werkt, ik heb de sterkste vorm van melatonine die je zonder recept kan krijgen en die werkt totaal niet bij mij.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou er wel een beetje mee oppassen, melatonine is zeg maar de boodschapper van je biologische klok. Als je biologische klok zegt 'het is bedtijd' dan gaat de pijnappelklier melatonine afgeven. Verstoring van je biologische klok kan best ernstige gevolgen hebben. (Ik heb al Insomnia vanaf me 12e en dus veel ervaring met slaappillen en slaap-opwekkende medicijnen.)


    I love you Tim

    Crystalflame schreef:
    Dus. Je wou nog even wakker blijven, en nam toen maar een slaappil? :'D

    Zoals ik al zei, ik ben heel snugger vandaag :'D

    -zo wilde ik vanochtend bij het ontbijt ook bijna sinaasappelsap over mijn broodje gieten-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei, ik ben heel snugger vandaag :'D

    -zo wilde ik vanochtend bij het ontbijt ook bijna sinaasappelsap over mijn broodje gieten-


    _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'