• Ik wou altijd al een piercing onder me lip zoals dit klik dus ik vroeg het net aan me vriendje of het mag en hij zei dat hij opgegroeid is waar ze geen piercing's en tattoo's nemen dus speciaal voor hem neem ik geen piercing, omdat ik dat natuurlijk accepteer zijn geloof dan. Ook al zoiets mee gemaakt?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    hortons schreef:
    Ik vind lippiercings (eigenlijk alle pierchings niet mooi) Anyway. Ik vind het goed dat je het accepteerd, maar laat niet alles door je vriend bepalen als jij persee die lippiercing wil heb je daar zelf over te beslissen want het is en blijft jou lichaam.


    Daar zit wel wat in, vind ik.
    Maar dit gaat om een simpele piercing. Ik vind dat je in dit geval nog wel kunt besluiten om het uit respect niet te doen. Tenzij hij dwingt.
    Maar als jij bijvoorbeeld van hem bepaalde dingen niet mag gaan eten of naar dit of dat op TV moet gaan kijken, dan wordt het een ander verhaal ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bandicoot schreef:
    (...)

    Daar zit wel wat in, vind ik.
    Maar dit gaat om een simpele piercing. Ik vind dat je in dit geval nog wel kunt besluiten om het uit respect niet te doen. Tenzij hij dwingt.
    Maar als jij bijvoorbeeld van hem bepaalde dingen niet mag gaan eten of naar dit of dat op TV moet gaan kijken, dan wordt het een ander verhaal ;'p


    I know. Maar ik vind dat het daar al mee moet beginnen. Misschien is het nu een lippiercing waar het overdraait, maar later kan het gaan om andere dingen.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    I know. Maar ik vind dat het daar al mee moet beginnen. Misschien is het nu een lippiercing waar het overdraait, maar later kan het gaan om andere dingen.


    Hoezo zulke dingen insinueren? Je weet toch niet hoe hij is? En ze vertelt dat hij de keuze aan haar liet. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nee, mijn vriend en ik hebben allebei piercings.


    I love you Tim

    Padalecki schreef:
    (...)

    Hoezo zulke dingen insinueren? Je weet toch niet hoe hij is? En ze vertelt dat hij de keuze aan haar liet. (:


    Ik zeg niet dat hij zo is. Hij is een hele aardige jongen. Maar bij andere relaties gebeurd dit wel eens.


    <3