• Ja ik zie wel wat RPG's enzo, maar wat moet je dan doen bij zo'n RPG? Dat vraag ik me al zo lang af
    Ik voel me nu dom omdat ik het nog vraag.
    Alvast bedankt.

    Xoxo Kristen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Het is een rollenspel =3
    Je maakt een personage en gaat mee doen in het verhaal. Je typt in een post een klein stukje van het verhaal vanuit jou personage en dan mag de volgende weer
    - dacht ik tenminste.

    2Krull4U schreef:
    Het is een rollenspel =3
    Je maakt een personage en gaat mee doen in het verhaal. Je typt in een post een klein stukje van het verhaal vanuit jou personage en dan mag de volgende weer
    - dacht ik tenminste.


    Oh okeey thnx


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    2Krull4U schreef:
    Het is een rollenspel =3
    Je maakt een personage en gaat mee doen in het verhaal. Je typt in een post een klein stukje van het verhaal vanuit jou personage en dan mag de volgende weer
    - dacht ik tenminste.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ken dat dus als Meespeelverhaal (:
    RPG werkt eigenlijk net weer wat anders. Met en soort master, die bepaalt wat er kan gebeuren en met uitvoeren van opdrachten en dingen tussen *., wat acties aangeeft.
    Zo ken ik de RPG tenminste.
    Maar hier werkt het dus wat meer op de manier waarop de anderen het al hebben uitgelegd (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    2Krull4U schreef:
    Het is een rollenspel =3
    Je maakt een personage en gaat mee doen in het verhaal. Je typt in een post een klein stukje van het verhaal vanuit jou personage en dan mag de volgende weer
    - dacht ik tenminste.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bandicoot schreef:
    Ik ken dat dus als Meespeelverhaal (:
    RPG werkt eigenlijk net weer wat anders. Met en soort master, die bepaalt wat er kan gebeuren en met uitvoeren van opdrachten en dingen tussen *., wat acties aangeeft.
    Zo ken ik de RPG tenminste.
    Maar hier werkt het dus wat meer op de manier waarop de anderen het al hebben uitgelegd (:


    Nee, dat is een RS. RPG is 'hoger niveau'

    Ik heb er blog over n__n

    En het is gewoon een soort verhaal waar meerdere mensen aan schrijven. Niet met *-tjes, maar op een gewone manier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.