• Niet dus.
    En dat allemaal omdat het lief van een vriendin van mij meegaat. Haar vriendje kan mij niet luchten, en ik hem nog minder. Allemaal omdat die vriendin van mij totaal niks mag van haar vriend en hij mag alles. Bv; zij mag niet buiten als hij er niet bij is, zij mag niet naar feestjes als hij er niet bij is, ze mag niet op haar Facebook,... terwijl hij dat allemaal wél mag.
    En ja mijn vriendin is zo stóm om daar naar te luisteren.
    Anyway, die kerel gaat dus maar naar Laundry Day (festival), ik heb al geen zin meer om te gaan en urgh ... hij gaat weer àlles verpesten ><

    Wat een loser. Ik had het allang uitgemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 19:20 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    dacht aan sheldon cooper
    that sucks :'p


    Shoganai i ne~

    Ja weet je, hij is alléén naar Tomorrowland gegaan (oké, die vriendin van me kon toen niet, maar dan nog) en nu wou mijn vriendin alleen iets onder vriendinnen doen, Laundry Day dus, moet hij weer meegaan >< En zij is gewoon te laf om er tegenin te gaan, echt ><

    BeHuffelpuf schreef:
    dacht aan sheldon cooper
    that sucks :'p

    Aan wie?

    MALFOYHEAD schreef:
    Wat een loser. Ik had het allang uitgemaakt.

    Ik ook, en we hebben haar al duizend keer gezegd dat ze veel beter verdient, maar ze is gewoon te eigenwijs. Haar ouders, wij, iedereen die haar kent weet dat die jongen niet goed voor haar is, maar we hebben het gewoon opgegeven om er tegen in te gaan omdat ze toch niet luistert :/

    MALFOYHEAD schreef:
    Wat een loser. Ik had het allang uitgemaakt.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wat een kutvriendje. Zoiets hoeft een jongen bij mij niet te flikken!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het echt sneu voor haar :/ Echt een klotevent lijkt me dat. Ik spuug echt van zo'n venten en zou ze het liefst van al in de ogen willen stekken.
    Gelukkig weet ik beter dan dat ><

    Wow, wat een obsessieve gast lijkt me dat. Ze mag niet eens op facebook? Jezus, daar zit iets goed fout. Als ik haar was, was ik er allang vandoor gegaan! Maar goed, zeg gewoon tegen die vriendin van je dat je het liever niet hebt? Ze heeft vast wel door dat jullie elkaar niet mogen. Wat een ass. ;o

    MALFOYHEAD schreef:
    Wat een loser. Ik had het allang uitgemaakt.


    I love you Tim

    Misschien is ze wel bang voor hem? Want als ik dat zo hoor lijkt het mij nogal een creap.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    BeHuffelpuf schreef:
    dacht aan sheldon cooper
    that sucks :'p


    Firm believer of all that is magic

    Als een jongen me dat flikt krijgt hij sws een klap voor zijn smoel, pff we leven in de 21ste eeuw vriend. Zelfs mijn vader doet niet zo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dursley schreef:
    Wow, wat een obsessieve gast lijkt me dat. Ze mag niet eens op facebook? Jezus, daar zit iets goed fout. Als ik haar was, was ik er allang vandoor gegaan! Maar goed, zeg gewoon tegen die vriendin van je dat je het liever niet hebt? Ze heeft vast wel door dat jullie elkaar niet mogen. Wat een ass. ;o

    Heb ik al gezegd, echt al duizend keer, maar ja nu heeft hij zijn ticket al --'. Ik heb tegen haar gezegd dat als hij meegaat, ik een hele dag bij mijn zus ga zijn en niet bij die vriendin in de buurt ga komen. En zij vroeg eerst zo van "méén je dat nu?!" Ja, dat meen ik. Hij moet mijn dag niet zitten verpesten omdat hij per sé mee moest gaan. Dan blijf ik wel bij mijn zus en dr vrienden.

    @Honeydew
    Ze is he-le-maal niet bang voor hem, ze is gewoon te blind en te stom om in te zien dat de liefde maar van één kant komt. Misschien van zijn kant obsessieve liefde, kan, maar zij ziet hem echt graag (want ik al helemaal niet begrijp) en hij, ja hij maakt daar gewoon misbruik van.

    Ik zou gewoon niet meegaan en het eerlijk zeggen. Eerlijkheid gaat boven alles.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 16:22 ]


    26 - 02 - '16