• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wacht wordt dw crew van Tholomew nou gegijzeldt of niet?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    BEARD schreef:
    (...)
    Alle meisjes aan boord van mijn schip waren telkens in gevecht, en nu gaan we iets eten in Helena Bay, en we gaan mijn vijanden tegenkomen. ;D


    Okay, bedankt :')
    Moet ik nieuw aan boord komen of mag Jack uit het niets opstaan op het schip?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    De andere mensen mogen beslissen wie er gegijzeld wordt.

    @Sid: Ontwaak maar~

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:41 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Stitle ineens.. o_O

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Ookal te beroerd om haar naam te zeggen? Dat ging lekker hier, hoe moest ik ze dan noemen, hé jij daar? "Waarom zie ik je nu trouwens voor het eerst, nu we bijna aan land zijn?" vroeg ze plots, nee hè, dat ging al lekker. "Nou.. Ik kom niet graag onder de mensen en had even wat tijd voor mezelf nodig, daarom ben ik voornamelijk op mijn kamer gebleven, maar nu gaaat het weer wat beter en ach, Jason stond erop dat ik mijn gezicht eens zou laten zien," verzon ik maar en als Jason het niet goed vond dan moest hij het woord maar nemen. Of was hij me nou aan het testen? Plots werd Jason wel heel erg enthousiast en al schreeuwend rende hij weg, naar het wapenruim nam ik aan. Geweldig! Wat nu?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rose Woods
    "Oh?" Ik trok een enigszins verrast gezicht. Het was nogal een vaag verhaal. Zat ze dan hele dagen in haar kamer zonder frisse lucht in haar gezicht? Maar goed. Blijkbaar had Jason niet eens door dat ik Eleanor aangesproken had, want hij rende opeens nogal hard weg. "Wat hééft hij?" vroeg ik me hardop af, eigenlijk niet als een vraag aan Eleanor, maar meer als een vraag aan mezelf.

    bleeh ik heb geen inspiratie

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:57 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tholomew Crimson AdRackam.

    Met een grote glimlach riep ik iedereen. 'We gaan aan land!', riep ik, terwijl ik staarde naar Helena Bay. Mijn zakje met goudstukken stopte ik in mijn laars, bij mijn revolver. Een van mijn.. Revolvers.. Dus, ik ging trakteren, misschien Michelle of Farrah of misschien.. Alice het bed in luren..

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:58 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    "Tholomew blijkt er ook te zijn," zei ik, ik keke haar kort aan en liep toen naar binnen. Wapenruim, waar zat dat? God, hij had het me nog aangewezen.. O ja! Gauw liep ik naar het wapenruim waar het een grote chaos was, ook Jason was aanwezig. "jij!" Ik pakte hem bij zijn arm en trok hem mee uit de buurt van de bemanning. "Ik ben van plan te vertrekken, aangezien we nu toch aan land gaan, maar ik wil nog niet dood door die zogenaamde vijand van jou. Wat moet ik doen?" fluisterde ik en keek hem aan. Hij had gezegd dat hij me zou beschermen, maar ik had het idee dat dat niet zou gebeuren. Helaas..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Shay Ariana Davison
    Ik ren naar mijn 'kamer' en eenmaal daar trek ik een witte jurk uit de kast. Ik zet snel wat make-up en trek dan witte hakken aan met een hak van 12 centimeter. Lopen moest wel lukken. Ik loop snel naar Tholomew en glimlach dan breed.
    "Waarom is je beste vriendin 26 terwijl je zelf 26 bent?" Vraag ik
    Ik wist dat die beste vriendin ik zelf ben, maar ja het blijft raar.
    Ik pak nog snel een tas en stop daar mijn pistool in.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 20:04 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Rose Woods
    Ik volgde Eleanor naar het wapenruim, waar ze duidelijk nog nooit geweest was. Ze keek zo onwennig rond... Niet echt een persoon die al vaker met wapens om was gegaan. Ik trok gauw mijn vaste wapens, een pistool en een zwaard, uit het rek, en keek het meisje toen aan. Ergens voelde ik toch ook wel medeleven tegenover haar... Zo was ik ook geweest toen ik mijn geliefde had gevolgd naar het schip...
    "Lukt het?" vroeg ik vriendelijk aan haar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Farrah Arabellah
    Ik was juist klaar met het opsteken van mijn haren toen Tholomew riep dat we aan land gingen. Gauw trok ik de riempjes van mijn hakken nog wat strakker aan - ik had erg smalle voeten - en liep toen gracieus, alsof ik nooit iets anders deed dan op hakken lopen, en in feite was dat ook eigenlijk wel zo - naar het dek. Tholomew had een enigszins wellustige blik op zijn gezicht, alsof hij aan vrouwen dacht. Ook aan mij?
    Aangezien er verder nog niemand anders was, ging ik dicht naast hem staan. Ha. Deze plaats was al vergeven, nu mochten die Michelle, Florence en Shay ergens verder weg van hem. Goed geregeld, Farrah!


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Helleu!
    Ik wil graag meedoen, als iemand me even bij kan praten ghehe. Dan zal ik braaf de gegevens invullen.

    Al heb ik totaal geen idee wat ik bij 'wat ben je' moet invullen.:'D


    everything, in time

    De vrouwen op Tholomews schip hebben continu ruzie en Jason de kapitein van het schip wat Tholo wil pakken, probeerd de verstekeling in z'n bed te lokken. Ze gaan nu aan land en daar ontmoeten de twee schepen elkaar :'D


    Let it come and let it be

    Void schreef:
    Helleu!
    Ik wil graag meedoen, als iemand me even bij kan praten ghehe. Dan zal ik braaf de gegevens invullen.

    Al heb ik totaal geen idee wat ik bij 'wat ben je' moet invullen.:'D

    Bij 'wat ben je' vul je in wat je van Tholomew bent; vriend, vijand, etc.
    Het zou wel interessant zijn als er meerdere vijandige schepen komen.

    We gaan nu aan land om te eten (mijn crew, Tholomew's crew), en we gaan de vijanden tegenkomen. c: De rest kun je lezen als je tijd hebt ^^


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    En bij wat ben je moet je invullen wat je van Tholomew bent.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    BEARD schreef:
    (...)
    Bij 'wat ben je' vul je in wat je van Tholomew bent; vriend, vijand, etc.
    Het zou wel interessant zijn als er meerdere vijandige schepen komen.

    We gaan nu aan land om te eten (mijn crew, Tholomew's crew), en we gaan de vijanden tegenkomen. c: De rest kun je lezen als je tijd hebt ^^


    Ik wil best een vijand van hem zijn, maar als ik nu van een ander schip kom, ben ik zo lonely. -cry

    But you got yourself an enemy!


    everything, in time