• Iemand die een kitten wil of zou willen? Bij mijn buren waren er drie kleine kittens toegekomen en ik help hen een goede thuis te vinden (: Welnu ben ik echt hopeloos op zoek naar iemand die eentje wil adopteren, want mijn buren zijn op weekend en hebben ze zonder eten en dergelijke achter gelaten. En als mijn buren terugkomen en ze zijn er nog, dan moeten ze naar een asiel. Helaas, ik mag geen meer houden omdat ik al twee katten heb. Dus wie een lieve kitten in huis wil nemen, die voorkomt dat ze naar het asiel moeten. Gelieve hier te reageren en dan regelen we alles wel verder via pb (: Ik woon in België, West-Vlaanderen.
    Ik weet dat het waarschijnlijk moeilijk is om hier iemand te vinden, maar toch wil ik het heel graag proberen. De katjes zijn heel erg zielig en echt ongewenst bij mijn buren. En dat vind ik het ergste, dus als je iemand kent die een kitten zoekt, denk dan ook eens aan deze twee!




    De laatste twee foto's zijn hetzelfde kitten (:
    Het zijn beide hele erge schatjes, zeer gemakkelijk te pakken en ze houden van veel aandacht.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Captain schreef:
    (...)
    Ik denk het niet... Ik moet ook rationeel blijven. Ik wil namelijk heel graag een slang, dus een kat kan er niet meer bij. :'D


    wil je echt een slang? nou daarvan krijg je niet zoveel liefde als van een klein katje hoor ^^

    *fluistert: ga voor het katje!*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ahn cute, maar mama wil geen kat alleen maar een hond.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Nidorina schreef:
    (...)

    wil je echt een slang? nou daarvan krijg je niet zoveel liefde als van een klein katje hoor ^^

    *fluistert: ga voor het katje!*

    Maar ik hou van slangen. Ö
    Ik vind die zo mooi... Ö


    Where there is a sea there are pirates...

    Ze zijn onwijs lief, maar ik heb het niet echt zo met katten/poezen...

    omg, ik vind dat echt GEMEEN van die buren van je!!
    zonder eten :O hallo die zouden niet eens dieren mogen hebben.

    ik zou ze zo allemaal van je mee willen nemen.
    maar ik denk dat ze bij ons thuis ook niet echt happy worden gezien onze honden dol zijn in het opjagen van katten.

    ik hoop ECHT ECHT dat je een plekje vind.
    waarom zet je geen advertentie's op site's zoals markplaats enzo.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    omg, ik vind dat echt GEMEEN van die buren van je!!
    zonder eten :O hallo die zouden niet eens dieren mogen hebben.

    ik zou ze zo allemaal van je mee willen nemen.
    maar ik denk dat ze bij ons thuis ook niet echt happy worden gezien onze honden dol zijn in het opjagen van katten.

    ik hoop ECHT ECHT dat je een plekje vind.
    waarom zet je geen advertentie's op site's zoals markplaats enzo.

    Ja, ik vind het ook echt gemeen. Ik had nooit gedacht dat ze zoiets zouden doen.
    Wij hebben ook twee honden hoor en die hebben die twee kleine kittens ook al zitten opjagen, maar gelukkig zijn ze steeds te snel en klimmen ze een boom in. De honden komen wel goed overeen met onze andere twee katten en aan die hebben ze ook moeten wennen. Ze komen dat wel gewoon (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou het heel graag willen (en het zou kunnen, want ik woon vlakbij), maar we hebben al een hond en mijn mama wil geen katje meer D:


    Never run out of reasons to smile...

    Stray schreef:
    Ik vind ze onwijs cute!
    Maar mijn vader is allergisch en ik woon in Nederland (:
    Hopelijk krijgen ze een goed huis!

    he dat si een kort harige Europese huis kat met een cypruse vacht :9~ ja ik heb zo'n kat aleen dan van 13 jaar :3


    Shoganai i ne~

    Torchic schreef:
    Ik zou het heel graag willen (en het zou kunnen, want ik woon vlakbij), maar we hebben al een hond en mijn mama wil geen katje meer D:

    Dat is echt heel erg jammer D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BeHuffelpuf schreef:
    he dat si een kort harige Europese huis kat met een cypruse vacht :9~ ja ik heb zo'n kat aleen dan van 13 jaar :3

    Oh, ik had er geen idee van :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right