• Iemand die een kitten wil of zou willen? Bij mijn buren waren er drie kleine kittens toegekomen en ik help hen een goede thuis te vinden (: Welnu ben ik echt hopeloos op zoek naar iemand die eentje wil adopteren, want mijn buren zijn op weekend en hebben ze zonder eten en dergelijke achter gelaten. En als mijn buren terugkomen en ze zijn er nog, dan moeten ze naar een asiel. Helaas, ik mag geen meer houden omdat ik al twee katten heb. Dus wie een lieve kitten in huis wil nemen, die voorkomt dat ze naar het asiel moeten. Gelieve hier te reageren en dan regelen we alles wel verder via pb (: Ik woon in België, West-Vlaanderen.
    Ik weet dat het waarschijnlijk moeilijk is om hier iemand te vinden, maar toch wil ik het heel graag proberen. De katjes zijn heel erg zielig en echt ongewenst bij mijn buren. En dat vind ik het ergste, dus als je iemand kent die een kitten zoekt, denk dan ook eens aan deze twee!




    De laatste twee foto's zijn hetzelfde kitten (:
    Het zijn beide hele erge schatjes, zeer gemakkelijk te pakken en ze houden van veel aandacht.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    *steelt en rent weg*
    F*** THE POLICE.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Wat een schatjes!
    Wij hebben gister onze nieuwe 2 kittens opgehaald dus nog een kitten zit er niet in =(
    En daarbij woon ik Nederland,ik hoop dat ze een goed huis krijgen

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:12 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Mijn hart breekt ;c Ik mag geen katten meer, ik heb er zelf al 4...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nidorina schreef:
    Ohhh (:
    Vooral die eerste is schattig... maar welke regio in west vlaanderen woon je ^^ misschien... (woont in W-VL; regio Brugge)

    Die eerste is echt mega schattig! Moest ik mogen, dan hield ik hem meteen zelf, maar ik mag helaas niet ;(
    Die tweede is ook heel erg schattig hoor, maar hij is niet zo fotogeniek :p Hij liet zich niet gemakkelijk fotograferen.
    Roeselare, dus dat is niet zo ver.. Een twintigtal minuutjes


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I'd love to! Maar ik ben er 100% van overtuigd dat ik het niet mag en ik woon in Antwerpen... ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Hopelijk vind je en goed huisje voor ze (:
    We hebben en hond, die dol is op katten, maar katten niet op hem, dus bij ons kan het niet, en ik woon in Holland.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Zolanski schreef:
    *steelt en rent weg*
    F*** THE POLICE.

    Je kan ze gratis komen ophalen hoor :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Captain schreef:
    I'd love to! Maar ik ben er 100% van overtuigd dat ik het niet mag en ik woon in Antwerpen... ):

    Vraag het eens? Een nee heb je, een ja kun je krijgen.. Ik wil je niet pushen hoor :p Donderdag is er een vriendin van Brussel eentje komen halen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Je kan ze gratis komen ophalen hoor :p


    Oh echt? *wiebelt ongemakkelijk* Bon, jammer dat mama allergisch van ze is. *sigh*


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    ik mag van me moeder geen katten omdat ze dat niet wilt ;c maar ze zijn zo mega cute! ;c


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    omg die eerste is zo schattig :3 Maar wij hebben er al drie, dus dat wordt een beetje te veel plus je woont best ver hahaha


    As travars

    Zolanski schreef:
    (...)

    Oh echt? *wiebelt ongemakkelijk* Bon, jammer dat mama allergisch van ze is. *sigh*

    Haha, ja ^^ Ik ga al blij zijn als ik er een thuis voor vind. Het zijn trouwens mijn kittens niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zooooo lief! Helaas zijn mijn moeder en zusje beide allergisch ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Negligible schreef:
    (...)
    Die eerste is echt mega schattig! Moest ik mogen, dan hield ik hem meteen zelf, maar ik mag helaas niet ;(
    Die tweede is ook heel erg schattig hoor, maar hij is niet zo fotogeniek :p Hij liet zich niet gemakkelijk fotograferen.
    Roeselare, dus dat is niet zo ver.. Een twintigtal minuutjes

    Sorry, ik mag niet... we hebben al 1 kat en mijn mama :(
    anders moet ik eerst met de bus (of de belbus) naar Brugge (wat al een uur is voor mij=woont in waardamme) of torhout en vanuit daar een trein pakken naar roeselare...

    kvind echt zo spijtig héé


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Negligible schreef:
    (...)
    Vraag het eens? Een nee heb je, een ja kun je krijgen.. Ik wil je niet pushen hoor :p Donderdag is er een vriendin van Brussel eentje komen halen ^^

    Ik denk het niet... Ik moet ook rationeel blijven. Ik wil namelijk heel graag een slang, dus een kat kan er niet meer bij. :'D


    Where there is a sea there are pirates...