• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 16:24 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Openheart schreef:
    bedoel je twilight?

    Hahahahaha, sorry ik moest zo hard lachen ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Openheart schreef:
    bedoel je twilight?



    *dies inside* O.o
    Hoe bedoel je freaking Twilight? Niet alle Edwards zijn glinsterende elfjes! ö *freakt'em*

    ontopic: die film is gewoon fantastisch.
    Ik kan Pride and Prejudice en another cinderella story en alle Harry Potters 100 keer zien op een week en ik zal ze nog niet beu zijn.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 23:48 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Prachtige film. Hoe het gemaakt en gespeeld word is gewoon geweldig en het verhaal is zo mooi. Zeker een van mijn favorieten.
    Sweeney Todd is ook geweldig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat vinden jullie van die film?
    AMAZING!!! AWESOME!!! BRILLIANT!!!!
    Wat zijn jullie lievelingsfilms?
    LOTR, alle delen van HP, The Nightmare Before Cristmas en nog wat meer

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 0:55 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Dat is een van de allereerste films die ik heb gezien en me jaren later nog kon herrineren (ik was 5 toen ik hem voor het eerst zag). Telkens als ik die film zie wil ik Edward knuffelen, het is gewoon zo zielig voor hem.
    Oh, my favoriete films zijn die van Harry Potter (kan ik blijven herkijken, er valt altijd wel iets anders op). En Le fabuleus destin d'Amelié Poulain is een van m'n favorieten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Meddows schreef:
    (...)
    Don't you fucking dare. -_- Oh man, dit meen je niet. Niet alles is Twilight, idiot.

    OT: Prachtige film, heb aan het eind altijd een brok in mijn keel <3 Johnny Depp speelt zijn rol per-fect.. <3 Ik hou van die film en van dat karakter.


    There's power in the words you whisper.

    Die film is zo... AMAZING Johnny Depp speelt het echt geweldig!!

    ander films die top zijn
    LOTR, Harry Potter, Sweeney Todd xD


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    NurseJoy schreef:
    (...)

    *Dies a little inside*

    haha, & ja, ik vind hem ook echt geweldig, en het is zo zielig voor Edward, dan wil je hem echt gaan knuffelen en zo. & andere films die ik leuk vind zijn alle harry potter films, the secret life of bees, Charlie St. Cloud, Grease - die kan ik echt 10000 keer kijken - & a Cinderella story. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 2:25 ]


    Save me from myself.

    Videotape schreef:
    Ik moest echt janken bij die film, hij is zó mooi!


    I love you Tim