• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 16:24 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Meddows schreef:
    (...)
    Jaaaaaa sorry heur, maar dat was gewoon het domste wat ik vandaag heb gehoord! En ik heb met mijn loser-collega moeten werken de hele dag, dus dat zegt was (joehoe)

    Loser-collega? Tell me more. :'d


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Loser-collega? Tell me more. :'d

    Nouu waar ik werk heb ik erg leuke collegas, maar er is laatst 1 jongen bijgekomen en niemand moet hem omdat hij zo raar is. Mijn baas was in personeelnood, dat is de enigste reden dat hij hem heeft aangenomen.
    En ik moest de hele dag met hem werken en ik had zeg maar de leiding ((cop)). En hij vraagt de hele dag van die domme dingen over wat hij moet doen, en hoe hij het moet doen, en waarom ik iets doe enz enz. Werd gek van hem. -_-


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Nouu waar ik werk heb ik erg leuke collegas, maar er is laatst 1 jongen bijgekomen en niemand moet hem omdat hij zo raar is. Mijn baas was in personeelnood, dat is de enigste reden dat hij hem heeft aangenomen.
    En ik moest de hele dag met hem werken en ik had zeg maar de leiding ((cop)). En hij vraagt de hele dag van die domme dingen over wat hij moet doen, en hoe hij het moet doen, en waarom ik iets doe enz enz. Werd gek van hem. -_-

    Hahaha, wow. :'D
    Zo'n stomme collega's heb ik gelukkig nog nooit gehad. :'D
    Waar ergens werk je?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha, wow. :'D
    Zo'n stomme collega's heb ik gelukkig nog nooit gehad. :'D
    Waar ergens werk je?

    Bij de Welcoop, zo'n winkel met allemaal dierenspulletjes, klusspullen en tuinspul. (krul)

    Haha ja hij is echt een uitzondering hoor ;) Ik heb echt een supergeniale baas en hele leuke collegas. Eentje in het bijzonder.. (nerd)


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Nouu waar ik werk heb ik erg leuke collegas, maar er is laatst 1 jongen bijgekomen en niemand moet hem omdat hij zo raar is. Mijn baas was in personeelnood, dat is de enigste reden dat hij hem heeft aangenomen.
    En ik moest de hele dag met hem werken en ik had zeg maar de leiding ((cop)). En hij vraagt de hele dag van die domme dingen over wat hij moet doen, en hoe hij het moet doen, en waarom ik iets doe enz enz. Werd gek van hem. -_-

    Doet me denken aan mijn neefje van 5-jaar die in zijn 'Waarom'-periode zit. Lijkt me vreselijk irritant (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xFelton schreef:
    (...)
    Doet me denken aan mijn neefje van 5-jaar die in zijn 'Waarom'-periode zit. Lijkt me vreselijk irritant (:

    Oh man, echt wel. Vooral de ontelbare momenten waarop ik gewoon aan het werk ben en er dan weer zo'n vraag komt; "Waarom doe je dat?". En dat bij iedere handeling die ik verricht. Grrrmblrjff. (bat)(joehoe)


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Bij de Welcoop, zo'n winkel met allemaal dierenspulletjes, klusspullen en tuinspul. (krul)

    Haha ja hij is echt een uitzondering hoor ;) Ik heb echt een supergeniale baas en hele leuke collegas. Eentje in het bijzonder.. (nerd)

    Ooooeh, sounds interesting, haha! Ik heb nog niet één keer een knappe collega gehad. D:
    Maarja. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ga die film bekijken (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik moet altijd huilen van die film xD


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Captain schreef:
    (...)
    Ooooeh, sounds interesting, haha! Ik heb nog niet één keer een knappe collega gehad. D:
    Maarja. :'D

    Haha jaa dat is altijd interesting. (nerd) Alleen ik wil iest met em gaan doen, maar durf het niet te vragen. -_- (no_chears) Tips?


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Haha jaa dat is altijd interesting. (nerd) Alleen ik wil iest met em gaan doen, maar durf het niet te vragen. -_- (no_chears) Tips?

    Gewoon:
    Héy! Ik heb gehoord over die ene film die net in de cinema is, tralala, wil je hem eens een keertje mee gaan zien? *BIG SMILE*
    En gewoon echt spontaan doen! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Gewoon:
    Héy! Ik heb gehoord over die ene film die net in de cinema is, tralala, wil je hem eens een keertje mee gaan zien? *BIG SMILE*
    En gewoon echt spontaan doen! :'D

    Jaaa we kunnen het wel goed met elkaar vinden dus das al goed 8') Alleen hij gaat weg volgende maand dus de tijd dringt een beetje -__- ohh vandaag wilde ik het ook vragen, maar was weer te laf. Dan kan ik mezelf echt slaan hè xD jgklr;gr


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Jaaa we kunnen het wel goed met elkaar vinden dus das al goed 8') Alleen hij gaat weg volgende maand dus de tijd dringt een beetje -__- ohh vandaag wilde ik het ook vragen, maar was weer te laf. Dan kan ik mezelf echt slaan hè xD jgklr;gr

    Eerstvolgende keer dat je hem ziet! Gewoon vragen! Wat heb je te verliezen? : D
    Ik duim voor je!!! <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Eerstvolgende keer dat je hem ziet! Gewoon vragen! Wat heb je te verliezen? : D
    Ik duim voor je!!! <3

    I just love you, seriously!! :'33


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    I just love you, seriously!! :'33

    *Singing the "I know I'm loveable, and I love you too"-song*. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...