• Ik snap dat jullie iemand haten, ik haat ook mensen.
    Maar waarom, WAAROM, geven jullie hem dan zóveel aandacht?
    Volgens mij krijgt JB nog meer aandacht van zijn haters dan van zijn echte fans.
    Er zijn facebookgroepen, twitter accounts, youtubers, en op bijna elke site waar je ook maar een account kan maken zijn wel verschillende ik-haat-jb accounts.

    Als je hem echt haat, geef hem dan geen aandacht.
    Een echte hater negeert degene die hij haat, schenkt hem geen aandacht enzo. Nu krijgt JB alleen maar meer aandacht, meer publiciteit en hoor/merk je steeds meer van hem. Is dat wat je wil?
    Waarschijnlijk wel ja, want jullie zijn jaloers.

    En ja, ik kan nu niet in een keer iedereen veranderen, maar denk je nou echt dat je met alle aandacht die je hem schenkt, alle accounts die je maakt, Justin Bieber neerhaalt? De hele wereld ligt aan zijn voeten! Hij stopt écht niet met zingen hoor!!
    Dus, vertel me 1 ding wat nou jullie doel is van jullie ik-haat-justin bieber groepen/accounts/websites en dat soort stuff?

    Er zullen hier vast veel haat reacties komen van mensen die JB haten, maar dat boeit me niet. Ik hoop dat echt Beliebers dit ook lezen en mij gelijk geven.

    Dat wou ik even zeggen.

    haters gonna hate, I still love him

    Ik hoor bij de wereld en ik lig niet aan zijn voeten.

    Dat betekent, dat je liegt en dus je topic moet veranderen :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Because he sucks.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarschijnlijk wel ja, want jullie zijn jaloers.

    hoe meer ik lees hoe meer ik denk .Sommige Beliebers worden steeds lager -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hastings schreef:
    Belieber hierzo, maar geef de haters dan ook geen aandacht..

    Dat snap ik ook niet inderdaad. En ik ben geen fan, maar ik ben het wel met je eens over dat de "haters" Bieber soms zelfs nog meer aandacht geven dan de fans zelf :/
    Laat hem gewoon lekker in zijn waarde.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:39 ]


    As travars

    Haters zij je grootste fan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Technisch gezien, ben jij nu aan het haten op die haters, en nu geef je hen ook aandacht ? Niet op jouw bedoelt, maar ik ben dit soort topics kotsbeu.


    None but ourselves can free our minds.

    BeRavenclaw schreef:
    Here we go Again -.-


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je hebt fucking gelijk! haters zijn jaloers..


    Believe.

    Hastings schreef:
    Belieber hierzo, maar geef de haters dan ook geen aandacht..

    Ik kan hier dus zo niet tegen. De wereld ligt niet aan de voeten van Justin Bieber. Begrijp dat nou eindelijk eens. Niet iedereen houdt van Justin Bieber. Het is ook maar een gewone jongen. Er zijn ook mensen die Justin Bieber niet leuk vinden, omdat hij er misschien een beetje babyface uitziet, of omdat ze gewoon niet van zijn muziek houden. En sommige van die mensen richten dus haatgroepen op. Maar dat is niet alleen bij Justin Bieber, dat gebeurt net zo goed bij Tokio Hotel of Twilight. Dus accepteer nou gewoon dat die haatgroepen er zijn en zoals je zelf zei: Geef hem dan geen aandacht. Nou, geef hen dan nu geen aandacht.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    je geeft zelf nu ook aandacht aan de haters?
    ik haat justin bieber niet en ik heb niet eens een hekel aan hem. ik heb er gewoon niks mee :') niet met zijn muziek, wat hij doet, zijn relaties niks


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Feorge schreef:
    Ik kan hier dus zo niet tegen. De wereld ligt niet aan de voeten van Justin Bieber. Begrijp dat nou eindelijk eens. Niet iedereen houdt van Justin Bieber. Het is ook maar een gewone jongen. Er zijn ook mensen die Justin Bieber niet leuk vinden.

    Dat schijnt zo moeilijk te begrijpen. Want als je dat kind niet leuk vind, ben je meteen maar een "hater" en spoor je niet. (joehoe)


    ars moriendi

    bepaal jij of JBhaters JB moeten negeren?
    want zo kom je wel over, alsof jou wil wet is.
    ik denk dat haters zelf mogen weten hoe ze zich tegenover JB gedragen,
    en dat bepaalt niemand, ook jij niet.
    dus haters, ga door met haten,
    beliebers, ga door met belieben -ofzo
    en problem solved ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sorry, did you say something? I was too busy managing my JB-hate accounts on 5 different forums :Y)


    quidquid excusatio prandium pro