• Ik snap dat jullie iemand haten, ik haat ook mensen.
    Maar waarom, WAAROM, geven jullie hem dan zóveel aandacht?
    Volgens mij krijgt JB nog meer aandacht van zijn haters dan van zijn echte fans.
    Er zijn facebookgroepen, twitter accounts, youtubers, en op bijna elke site waar je ook maar een account kan maken zijn wel verschillende ik-haat-jb accounts.

    Als je hem echt haat, geef hem dan geen aandacht.
    Een echte hater negeert degene die hij haat, schenkt hem geen aandacht enzo. Nu krijgt JB alleen maar meer aandacht, meer publiciteit en hoor/merk je steeds meer van hem. Is dat wat je wil?
    Waarschijnlijk wel ja, want jullie zijn jaloers.

    En ja, ik kan nu niet in een keer iedereen veranderen, maar denk je nou echt dat je met alle aandacht die je hem schenkt, alle accounts die je maakt, Justin Bieber neerhaalt? De hele wereld ligt aan zijn voeten! Hij stopt écht niet met zingen hoor!!
    Dus, vertel me 1 ding wat nou jullie doel is van jullie ik-haat-justin bieber groepen/accounts/websites en dat soort stuff?

    Er zullen hier vast veel haat reacties komen van mensen die JB haten, maar dat boeit me niet. Ik hoop dat echt Beliebers dit ook lezen en mij gelijk geven.

    Dat wou ik even zeggen.

    haters gonna hate, I still love him

    Get over it.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    iTwieber schreef:
    Dude ik weet niet hoor maar er zullen altijd haters blijven, so deal with it.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ow ja en nog iets
    De hele wereld ligt aan zijn voeten!
    Waarom zijn er dan haters? De hele wereld ligt heus niet aan zijn voeten hoor.
    Als dat zo was wil ik niet meer leven


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hoe erg ik het ook met je eens ben, let it be. Ik bedoel, door dit soort topics gaan mensen zich nog meer aan de 'beliebers' irriteren en dat is geheel kansloos want niet iedereen is zo. Ja, ik spreek eigen ervaring, want ik ben wel een belieber, maar echt niet zo erg als die jankende meiden die je op televisie ziet. However, dit soort topics zijn kansloos. Like you said: Haters gonna hate. Zal altijd zo zijn, richt jij je nou maar op het fan zijnde (:


    To infinity and beyond •

    Deal with it.


    I live for the applause, you will die for it.

    BeRavenclaw schreef:
    Here we go Again -.-


    Ex astris, sciencia

    Hastings schreef:
    Belieber hierzo, maar geef de haters dan ook geen aandacht..


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    OMG, nu irriteer ik me wél aan de beliebers. Sorry.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hastings schreef:
    Belieber hierzo, maar geef de haters dan ook geen aandacht..


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Ik haat niemand, ook hem niet, maar ik vind alle aandacht rondom hem wel irritant.
    En wat hoop jij eigenlijk te bereiken met dit topic?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mooie speech. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Waarom geef jij de haters zoveel aandacht dan?
    Hypocrisisme van de hoogste plank.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Waarschijnlijk wel ja, want jullie zijn jaloers.




    Keep on dreamin' :] + Looking for my cup of care, once again. I must clean this place up.
    PS: Everybody lost the fucking game! Yeah (baby).

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    AL. DIE. FAKKING. TOPICS.


    ars moriendi

    Caipirinha zei op 27 aug 2011 - 19:18:

    Hoe erg ik het ook met je eens ben, let it be. Ik bedoel, door dit soort topics gaan mensen zich nog meer aan de 'beliebers' irriteren en dat is geheel kansloos want niet iedereen is zo. Ja, ik spreek eigen ervaring, want ik ben wel een belieber, maar echt niet zo erg als die jankende meiden die je op televisie ziet. However, dit soort topics zijn kansloos. Like you said: Haters gonna hate. Zal altijd zo zijn, richt jij je nou maar op het fan zijnde (:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:27 ]


    Save me from myself.