• Ok. Ik vind het heel ongeloofwaardig overkomen.

Mike die staat er maar als een zoutzak bij en de rest van het huis heeft het zogenaamd niet gezien...

Iemand net zo ongeloofwaardige tv momenten.

Snivellus schreef:
    (...)

+1

En nu weet ik nog sateeds niet wat er zo spannend aan Snooki is. Is dat zo'n griet die beroemd is geworden door vechten en verder de hele dag geen zak uitvreet? Juist ja.
    Laat haar eens naar de bieb gaan en wat lezen, zou goed zijn voor haar.

Snooki is een topwijf.

Heeft zich helemaal na de top gewerkt in een tijd minder dan twee jaar,

En ze komt niet aan haar geld door te vechten enzo.

Door gewoon zichzelf te zijn.

Hastings schreef:
    (...)
    Nee, jij bent raar als jij je vriendin daar zomaar zou laten liggen..

HAHAHA wanneer heb ik dat gezegt?

Hooligan schreef:
    (...)
    HAHAHA wanneer heb ik dat gezegt?

niet, maar fatsoenlijke argumenten voor deze show bedenken is moeilijk.. zelf weet ik er ook geen.

Kunnen we lief tegen elkaar doen nu? ^^'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Hale schreef:
    (...)

Snooki is een topwijf.

Heeft zich helemaal na de top gewerkt in een tijd minder dan twee jaar,

En ze komt niet aan haar geld door te vechten enzo.

Door gewoon zichzelf te zijn.

Ja. Topwijf. Helemaal.
    Dat wijf is beroemd geworden om te drinken, te feesten en in een huis wonen met een paar andere mensen.
    U sirius.

Hale schreef:
    Ik ben raar omdat ik anders over de dingen denk.

En ja sorry dat ik zie dat ze onder een steen leeft.

Nee, jíj leeft onder een steen! Jij ziet niet in wat bedreigingen zijn, dat zowat iedereen die Nederlandse rapmuziek niks vindt en je kunt niet eens fatsoenlijk Nederlands!

"Well, well. Look who we've got here!"

Hooligan schreef:
    (...)
    Ja. Topwijf. Helemaal.
    Dat wijf is beroemd geworden om te drinken, te feesten en in een huis wonen met een paar andere mensen.
    U sirius.

:Y) Ik sta dit bij.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Met roken, vechten en hele dagen zuipen vorm je in mijn wereld echt geen goed beeld. Als dat is wie ze is, moet ze afkicken van al die drank en sigaretten. Ik heb haar nog even gegoogled en ik vind haar nu écht 10x niks. Sorry.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Dudley schreef:
    (...)
    Nee, jíj leeft onder een steen! Jij ziet niet in wat bedreigingen zijn, dat zowat iedereen die Nederlandse rapmuziek niks vindt en je kunt niet eens fatsoenlijk Nederlands!

+1

Hooligan schreef:
    (...)
    Ja. Topwijf. Helemaal.
    U sirius.

Nee echt niet,

Weetje hoe zwaar ze het heeft gehad aan het begin.

Omdat ze zich niet thuis voelden in het huis.

Ze is een voorbeeld voor mij en vele andere meisjes.

Hale schreef:
    (...)

Nee echt niet,

-out-

Oh, sorry, je was serieus.

Dudley schreef:
    (...)

Ik vond het geen bedreiging omdat hij het meerdere keren zegt dat het geen bedreiging is.

[ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:46 ]

Snooks ziet er misschien uit als een alcoholieker,.. Maar ze is heel erg aardig tegen haar girlfriends in Jersey Shore. En Hale, je had gewoon niet zo'n commentaar moeten geven. Je ziet toch zelf dat dat superonbeschoft overkomt?

All I have in life, is my imagniation.

Hale schreef:
    (...)

Nee echt niet,

Dan had ze maar niet zonodig op TV willen komen, háár probleem. Als dat jouw voorbeeld is: prima. Mijn voorbeeld is iemand zoals J.K. Rowling, J.R. Tolkien of Stephen King, omdat zij rijk zijn geworden door talent en niet door de beest uit te hangen, te zuipen, feesten, roken en blowen.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Videotape schreef:
    Het is echt gebeurd hoor? Haar gezicht was opgezwollen en ze was heel erg hard aan het huilen, de politie was er. Zó ver gaan ze nu ook weer niet om viewers te krijgen..

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Hale schreef:
    (...)

Nee echt niet,

Lol wut