• Ok. Ik vind het heel ongeloofwaardig overkomen.

    Mike die staat er maar als een zoutzak bij en de rest van het huis heeft het zogenaamd niet gezien...

    Iemand net zo ongeloofwaardige tv momenten.

    Snivellus schreef:
    Ik leef niet onder een steen, dank je. Ik lees boeken, ga naar de bibliotheek en werk vooruit in mijn huiswerk.
    (cat)

    Ik kijk nooit MTV, vind het grote onzin. Kijk dan liever iets anders.

    +100000000


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Snivellus schreef:
    Ik leef niet onder een steen, dank je. Ik lees boeken, ga naar de bibliotheek en werk vooruit in mijn huiswerk.
    (cat)

    Ik kijk nooit MTV, vind het grote onzin. Kijk dan liever iets anders.


    You go girl.


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    (...)

    Mens,leef jij onder een steen?


    Doe eens normaal, en wat Ninetales al zegt! Ik kijk die serie ook niet!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Shall I get the popcorn? :3

    En ga nu allemaal ruzie maken in dit topic omdat ik dat zie.

    Mensen voelen zich aangevallen..

    McTrusty schreef:
    Shall I get the popcorn? :3

    Put some sugar on it, will ya?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hale schreef:
    En ga nu allemaal ruzie maken in dit topic omdat ik dat zie.

    Mensen voelen zich aangevallen..

    Je kan ook gewoon vriendelijk zeggen wat Jersey Shore is, ipv direct te doen alsof ze een holbewoner is...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ninetales schreef:
    (...)
    Put some sugar on it, will ya?

    Beter zout want ik heb een te lage bloeddruk (cat)
    Maar even nuttig. Ik kijk het ook niet omdat ik het nogal loos vind en ik weet dus ook niet over wat het gaat, al erger ik me enorm aan die Snookie omdat het er zo'n onnozel wicht uitziet, sorry. :-)

    Ninetales schreef:
    (...)
    Je kan ook gewoon vriendelijk zeggen wat Jersey Shore is, ipv direct te doen alsof ze een holbewoner is...




    Heb ik wat gemist? Ik vind het alleen hi-la-risch dat mensen zo geschokt zijn als Snookisletty, ik heb een plaatje gegoogled in haar gezicht wordt geslagen. GROW UP AND GET A LIFE.
    Iedere dag worden mensen vermoord en dan is dít belangrijk? Nooo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)



    Heb ik wat gemist? Ik vind het alleen hi-la-risch dat mensen zo geschokt zijn als Snookisletty, ik heb een plaatje gegoogled in haar gezicht wordt geslagen. GROW UP AND GET A LIFE.
    Iedere dag worden mensen vermoord en dan is dít belangrijk? Nooo.


    Jezus mens, kun je geen degelijke reacties neerzetten?


    To infinity and beyond •

    Snivellus schreef:
    (...)



    Heb ik wat gemist? Ik vind het alleen hi-la-risch dat mensen zo geschokt zijn als Snookisletty, ik heb een plaatje gegoogled in haar gezicht wordt geslagen. GROW UP AND GET A LIFE.
    Iedere dag worden mensen vermoord en dan is dít belangrijk? Nooo.

    Niemand zei dat dit belangrijk is.. fún en randomness, dàt is het. Niets mis mee.

    ZAYNISMINE schreef:
    Het is echt gebeurd hoor. (: In de aflevering erna, zie je d'r met een heel opezwollen linker gezicht.


    Here & Now

    eerlijk? zo erg vind ik het niet, want jersey shore irriteert me enkel, en snooki nog het meest van allemaal (cat)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Snivellus schreef:
    (...)



    Heb ik wat gemist? Ik vind het alleen hi-la-risch dat mensen zo geschokt zijn als Snookisletty, ik heb een plaatje gegoogled in haar gezicht wordt geslagen. GROW UP AND GET A LIFE.
    Iedere dag worden mensen vermoord en dan is dít belangrijk? Nooo.


    Ik heb juist gezegd dat ik het ongeloofwaardig vind overkomen niet dat het belangrijk is.

    Ongeloofwaardig? Wuuuuut. Zoals iedereen al zegt. Ze had een opgezwollen wang en de politie was er, jeetje.