Ninetales schreef:
(...)
Put some sugar on it, will ya?
Beter zout want ik heb een te lage bloeddruk
Maar even nuttig. Ik kijk het ook niet omdat ik het nogal loos vind en ik weet dus ook niet over wat het gaat, al erger ik me enorm aan die Snookie omdat het er zo'n onnozel wicht uitziet, sorry.
Ninetales schreef:
(...)
Je kan ook gewoon vriendelijk zeggen wat Jersey Shore is, ipv direct te doen alsof ze een holbewoner is...
Heb ik wat gemist? Ik vind het alleen hi-la-risch dat mensen zo geschokt zijn als Snookisletty, ik heb een plaatje gegoogled in haar gezicht wordt geslagen. GROW UP AND GET A LIFE.
Iedere dag worden mensen vermoord en dan is dít belangrijk? Nooo.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Heb ik wat gemist? Ik vind het alleen hi-la-risch dat mensen zo geschokt zijn als Snookisletty, ik heb een plaatje gegoogled in haar gezicht wordt geslagen. GROW UP AND GET A LIFE.
Jezus mens, kun je geen degelijke reacties neerzetten?
Niemand zei dat dit belangrijk is.. fún en randomness, dàt is het. Niets mis mee.
Ik heb juist gezegd dat ik het ongeloofwaardig vind overkomen niet dat het belangrijk is.