• Ok. Ik vind het heel ongeloofwaardig overkomen.

    Mike die staat er maar als een zoutzak bij en de rest van het huis heeft het zogenaamd niet gezien...

    Iemand net zo ongeloofwaardige tv momenten.

    het is toch gefilmd? rare mensen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is echt gebeurd hoor. (: In de aflevering erna, zie je d'r met een heel opezwollen linker gezicht.


    To infinity and beyond •

    Wie ís Snooki? Ze doet me denken aan Marcella van dames in de dop, maar dat is dan ook echt alles.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Wie ís Snooki? Ze doet me denken aan Marcella van dames in de dop, maar dat is dan ook echt alles.

    Van Jersey Shore (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het is echt gebeurd hoor? Haar gezicht was opgezwollen en ze was heel erg hard aan het huilen, de politie was er. Zó ver gaan ze nu ook weer niet om viewers te krijgen..


    All I have in life, is my imagniation.

    Matched schreef:
    (...)
    Van Jersey Shore (cat)


    En wat is Jersey Shore? (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    En wat is Jersey Shore? (cat)


    Mens,leef jij onder een steen?

    Hale schreef:
    (...)

    Mens,leef jij onder een steen?


    Niet iedereen kijkt MTV hoor.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Niet iedereen kijkt MTV hoor.


    Nee maar dan nog weet je wat jersey shore is.

    Snivellus schreef:
    (...)

    En wat is Jersey Shore? (cat)

    O.o Wij heten u van harte welkom op aarde, wij hebben tv's en MTV met Jersey Shore (:

    Hastings schreef:
    (...)
    O.o Wij heten u van harte welkom op aarde, wij hebben tv's en MTV met Jersey Shore (:

    +1

    Ik leef niet onder een steen, dank je. Ik lees boeken, ga naar de bibliotheek en werk vooruit in mijn huiswerk.
    (cat)

    Ik kijk nooit MTV, vind het grote onzin. Kijk dan liever iets anders.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan Jersey Shore. But Damn, I wish I didn't. :/ Shows tegenwoordig. *Schudt emt hoofd*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)

    Mens,leef jij onder een steen?

    Doe eens normaal of zo? Er zijn mensen die zo'n kutprogramma's niet kijken, hoe grappig ze ook mogen zijn. Reality-tv is niet bepaald een 'must-see'...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hale schreef:
    (...)
    +1

    -1


    Frankly my dear, I don't give a damn.