• Stuk voor stuk, iedereen. Al je positieve dingen, maar ook je negatieve dingen. Het maakt jou, jij de echte jij. Stop met haten van jezelf, stop met het letten op je negatieve punten. Hou van jezelf zoals de mensen die van je houden dat doen. Ze houden van je en niet voor niets.

    A smile is the prettiest thing you can wear.

    Wilde ik even kwijt. :$


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Jisushika schreef:
    (...)

    Hoe bekijk je jezelf in de spiegel? Wanneer bekijk je jezelf in de spiegel? Probeer eens naar jezelf te kijken, hoe je dat bij andere doet. Bij hun zie je alleen de positieve dingen en bij jezelf waarschijnlijk alleen de negatieve. Probeer eens naar jezelf te kijken als hoe je naar andere mensen kijkt. En probeer eens naar andere mensen te kijken hoe je naar jezelf kijkt.

    Jaren lang heb ik alleen maar de negatieve dingen van mezelf gezien. Maar toen begon ik met foto's maken en kreeg een heel ander beeld van mensen toen ik portretten ging maken. Imperfection is the secret of beauty. Alleen zien mensen dat niet. De juist iets te grote neus of de te dunne lippen dat maakt mensen juist uniek, dat maakt mensen juist mooi. Alleen zie je dat vanjezelf vaak niet en dat is zo jammer.

    -klapt in zijn handen- Fantastisch gezegt!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DrarryOn schreef:



    So true :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is echt lief bedoeld, maar helaas zit mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld en zo, zo ver onder het nulpunt dat het voor mij geen waarheid meer is. Maar toch. Aww. :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mocht ik willen, ik vind mezelf er van buiten goed uitzien, maar vanbinnen ben ik dood want ik haat mezelf om de dingen die ik doe.


    SLOAN.

    Soundeffect schreef:
    Het is echt lief bedoeld, maar helaas zit mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld en zo, zo ver onder het nulpunt dat het voor mij geen waarheid meer is. Maar toch. Aww. :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Helaas ben ik een perfectionist, dus ik ben nooit echt tevreden (joehoe)


    -

    Ik hou van jullie.


    Food.

    Hmm thanks, alleen heb ik een te grote ego dus doe ik moeite om 'weet ik' niet te plaatsen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    :D waar, en dat geld idd voor iedereen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dubbelgevoel nu...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ben ik dan de enige die vrij tevreden met zichzelf is? Natuurlijk heb ik ook dingen die ik minder vind aan mezelf, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Maar probeer eens een keer objectief naar jezelf te kijken, dus zoals andere mensen zouden doen die jou niet kennen en die jou voor een keer zien. Zij zullen echt wel dingen aan je zien die ze mooi vinden en zelf zouden willen hebben. Let een keer op een complimentje, die krijg je vast vaak genoeg ook al let je er niet heel erg op en lijkt het op dat moment onbenullig. En wat betreft je innerlijk en fouten die je gemaakt hebt; fouten maken we allemaal, anders leer je ook niets van het leven en zul je juist in een cirkel blijven hangen en steeds weer hetzelfde doen. En de mensen die van je houden, houden ook niet voor niets van je (: Ze mogen je en vinden het fijn om bij je te zijn. Er zijn echt altijd wel mensen die om je geven. En anders moet je misschien proberen meer naar buiten te treden en eens met meer mensen te gaan praten, dat kan ook verassende dingen opleveren en nieuwe vrienden maken (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik probeer zo positief te denken, lukt niet altijd maar het is true wat er staat (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Finnick schreef:
    Ben ik dan de enige die vrij tevreden met zichzelf is? Natuurlijk heb ik ook dingen die ik minder vind aan mezelf, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Maar probeer eens een keer objectief naar jezelf te kijken, dus zoals andere mensen zouden doen die jou niet kennen en die jou voor een keer zien. Zij zullen echt wel dingen aan je zien die ze mooi vinden en zelf zouden willen hebben. Let een keer op een complimentje, die krijg je vast vaak genoeg ook al let je er niet heel erg op en lijkt het op dat moment onbenullig. En wat betreft je innerlijk en fouten die je gemaakt hebt; fouten maken we allemaal, anders leer je ook niets van het leven en zul je juist in een cirkel blijven hangen en steeds weer hetzelfde doen. En de mensen die van je houden, houden ook niet voor niets van je (: Ze mogen je en vinden het fijn om bij je te zijn. Er zijn echt altijd wel mensen die om je geven. En anders moet je misschien proberen meer naar buiten te treden en eens met meer mensen te gaan praten, dat kan ook verassende dingen opleveren en nieuwe vrienden maken (:


    Kijk dat bedoel ik. (:


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    2Krull4U schreef:
    Helemaal waar!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Finnick schreef:
    Ben ik dan de enige die vrij tevreden met zichzelf is? Natuurlijk heb ik ook dingen die ik minder vind aan mezelf, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Maar probeer eens een keer objectief naar jezelf te kijken, dus zoals andere mensen zouden doen die jou niet kennen en die jou voor een keer zien. Zij zullen echt wel dingen aan je zien die ze mooi vinden en zelf zouden willen hebben. Let een keer op een complimentje, die krijg je vast vaak genoeg ook al let je er niet heel erg op en lijkt het op dat moment onbenullig. En wat betreft je innerlijk en fouten die je gemaakt hebt; fouten maken we allemaal, anders leer je ook niets van het leven en zul je juist in een cirkel blijven hangen en steeds weer hetzelfde doen. En de mensen die van je houden, houden ook niet voor niets van je (: Ze mogen je en vinden het fijn om bij je te zijn. Er zijn echt altijd wel mensen die om je geven. En anders moet je misschien proberen meer naar buiten te treden en eens met meer mensen te gaan praten, dat kan ook verassende dingen opleveren en nieuwe vrienden maken (:

    _O_


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.