• Want ik ben nu SUDOWOODO ;D
    .... Waarom ;D
    Omdat hij je zo vrolijk maakt als die danst ;D


    Misschien dat ik later Fellatio weer terug neem.. idunno


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik had pokemon knikkers :Y)

    Mensen wilden me ervan beroven D: Totdat ik hen erop wees dat ze gewoon in de winkel waren. Maar toen vond niemand me meer cool xD

    Die ha dik ook. 8D En ik ging met mijn vriendin alle schattige pokemons sparen, tot we een keer een heel sterke hadden. Toen vonden we dat opeens ook cool.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik had pokemon knikkers :Y)

    Mensen wilden me ervan beroven D: Totdat ik hen erop wees dat ze gewoon in de winkel waren. Maar toen vond niemand me meer cool xD

    Haha, echt? Arme jij!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Haha, echt? Arme jij!


    Ik heb nog geluk gehad! :D

    Een vriendin van me had laatst een pokemon shirt, en iedereen vond die heel cool. Haar vrienden hadden vervolgens in de gang op school haar shirt uitgetrokken en ermee vandoor gerend D:

    Gelukkig is ze voetbalster, kon ze hard rennen en heeft ze hen in hun ballen geschopt :Y)
    En ze heeft haar shirt terug!


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat ben ik blij dat ik al mijn pokemon kaarten nog heb. Ik heb zelfs nog een blauwe Gameboy Color met de spellen Pokemon Blue, Red en Yellow. Ook heb ik de Gameboy Printer en de Gameboy Camera ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I must say this new hype makes me happy (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wow, wat een verandering :'D


    Olive

    Orphan schreef:
    Wow, wat een verandering :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Orphan schreef:
    Wow, wat een verandering :'D

    Klinkt sarcastisch XD maar hoezo xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    No fucking way dat ik je nog ga herkennen nu ;$


    Has no one told you she's not breathing?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Anitaaa schreef:
    No fucking way dat ik je nog ga herkennen nu ;$

    Ik zeg tenminste als ik me naam verander O:
    Deletrius schreef:



    -emoticonnetje met uitpuilende hartjes ogen-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NurseJoy schreef:
    Pokemon takes over Quizlet. _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jamess schreef:
    Wat ben ik blij dat ik al mijn pokemon kaarten nog heb. Ik heb zelfs nog een blauwe Gameboy Color met de spellen Pokemon Blue, Red en Yellow. Ook heb ik de Gameboy Printer en de Gameboy Camera ^^


    Ik snap het niet helemaal...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heftig, bomen enzo.


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.