• Terwijl sommigen van jullie alweer naar school/whatever moeten, zit ik nog lekker hier in berlijn ;d. ik versta echt geen ene fuck van wat die mensjes allemaal zeggen maar ik vind ze awesome. vandaag ging er een kerel naast me zitten ergens in het centrum van oost-berlijn en die begon echt een heel verhaal op te lullen (hij rook verdacht veel naar wodka). en ik maar vrolijk knikken en glimlachen. toen ik dacht iets te verstaan over waar ik vandaan kwam probeerde ik in mijn beste duits uit te leggen dat ik uit nl kom. dat kan toch niet zo moeilijk zijn, vraag je je af. ik weet niet wat ik had gezegd, maar om een of andere reden begon hij daarna spontaan in mijn wang te prikken. wat een held :')
    daarna in de galeries lafayette geweest waar tassen niet goedkoper zijn dan 500 en bontjassen hangen van boven de 2000. elke keer als ik ook maar een voorwerp aankeek kreeg ik acuut een steek in mijn portemonnee. uiteindelijk kon ik de verleiding toch niet verstaan om een broek en t-shirt te kopen. arme pinpas :W


    i put the fun in funeral

    Jamess schreef:
    (...)
    Ik hoop voor je dat er geen noten inzaten... En Sarah waarom laat je je ouders zoiets niet vragen, jij gaat al dubbel whatever hij antwoord

    die zouden wat later komen. zij en mijn broer waren nog ergens heen gegaan wat ik niet interessant genoeg vond. en nee, er zaten geen noten in ^^'


    i put the fun in funeral

    SmugFace schreef:
    (...)
    die zouden wat later komen. zij en mijn broer waren nog ergens heen gegaan wat ik niet interessant genoeg vond. en nee, er zaten geen noten in ^^'

    Oooh oke, gelukkig niet anders had je nu een probleem gehad...
    OMG, mijn pa kijkt een seks documentaire D;


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Snivellus schreef:
    (...)

    Dat zeiden ze altijd tegen Duitsers in de 2e wereldoorlog. Steeds maar rechtdoor. Boem (een bom) is ho (betekent stoppen!) plons (je weet wel) is nat.

    Immer Geradeaus,
    Boem is HO,
    Plons is NAT.


    ahaaaa ;D. nu voel ik me weer uitermate intelligent.


    i put the fun in funeral

    Jamess schreef:
    (...)
    Oooh oke, gelukkig niet anders had je nu een probleem gehad...
    OMG, mijn pa kijkt een seks documentaire D;

    als ik mijn vader ooit zoiets zou zien kijken, zou ik van huis wegrennen en net zolang met mijn hoofd tegen een boom aanrammen dat die beelden uit mijn hoofd zijn gewist :W.


    i put the fun in funeral

    Jamess schreef:
    (...)
    Oooh oke, gelukkig niet anders had je nu een probleem gehad...
    OMG, mijn pa kijkt een seks documentaire D;


    Toch niet over de penis van Rasputin? DIE WAS WEL DERTIG CENTIMETER! ECHT EEN STORMRAM OFZO!
    Historyhead in here (A).









    En iemand die is geïnteresseerd in de gemiddelde lengte van een penis.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Toch niet over de penis van Rasputin? DIE WAS WEL DERTIG CENTIMETER! ECHT EEN STORMRAM OFZO!
    Historyhead in here (A).









    En iemand die is geïnteresseerd in de gemiddelde lengte van een penis.


    Peeeenis :W


    i put the fun in funeral

    ik ga naar bed, morgen moet ik er vroeg uit --'
    nu maar hopen dat het niet weer gaat onweren hier want dan lig ik echt als een neurotische gek onder mijn dekbed gekropen
    Goodniiiight (K)


    i put the fun in funeral

    SmugFace schreef:
    (...)

    Peeeenis :W


    Ik vraag me af of dertig cm wel in je past... Lijkt me een leuk practicum om tijdens biologie te doen, in plaats van dooie spermacellen bekijken en koeienogen ontleden.
    JOAH! BIOLOGIEEEE!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik vraag me af of dertig cm wel in je past... Lijkt me een leuk practicum om tijdens biologie te doen, in plaats van dooie spermacellen bekijken en koeienogen ontleden.
    JOAH! BIOLOGIEEEE!



    Dacht ik dus ook dan moeten er wel hele grote (onder)broeken bestaan. Biologie RULES!!!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    SmugFace schreef:
    (...)
    als ik mijn vader ooit zoiets zou zien kijken, zou ik van huis wegrennen en net zolang met mijn hoofd tegen een boom aanrammen dat die beelden uit mijn hoofd zijn gewist :W.

    Ghehehehe, zo erg is het dan weer net niet voor mij.

    SmugFace schreef:
    ik ga naar bed, morgen moet ik er vroeg uit --'
    nu maar hopen dat het niet weer gaat onweren hier want dan lig ik echt als een neurotische gek onder mijn dekbed gekropen
    Goodniiiight (K)

    Dan hoop ik voor je dat het niet onweert. Slaap lekker


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou echt van mijn stokje gaan als mijn vader zou beginnen met dat ene BNN programma kijken, spuiten&slikken. Het is wel leuk maar met je ouders erbij is "het onderwerp" niet meer leuk xD. Wel met vrienden &zo


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ga iin amerika je geld verspillenn dat is pas een geniale plaats


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.