Terwijl sommigen van jullie alweer naar school/whatever moeten, zit ik nog lekker hier in berlijn ;d. ik versta echt geen ene fuck van wat die mensjes allemaal zeggen maar ik vind ze awesome. vandaag ging er een kerel naast me zitten ergens in het centrum van oost-berlijn en die begon echt een heel verhaal op te lullen (hij rook verdacht veel naar wodka). en ik maar vrolijk knikken en glimlachen. toen ik dacht iets te verstaan over waar ik vandaan kwam probeerde ik in mijn beste duits uit te leggen dat ik uit nl kom. dat kan toch niet zo moeilijk zijn, vraag je je af. ik weet niet wat ik had gezegd, maar om een of andere reden begon hij daarna spontaan in mijn wang te prikken. wat een held :')
daarna in de galeries lafayette geweest waar tassen niet goedkoper zijn dan 500 en bontjassen hangen van boven de 2000. elke keer als ik ook maar een voorwerp aankeek kreeg ik acuut een steek in mijn portemonnee. uiteindelijk kon ik de verleiding toch niet verstaan om een broek en t-shirt te kopen. arme pinpas :W
i put the fun in funeral