• ... dan vrolijk ik je wel weer op!

    WARNING: ze zijn SUPER FLAUW!
    Je moet nog meer zuipen joh. Je ging op de TV zitten en riep: EINDELIJK BEN IK OP TV.

    Huiswerk? Ik neem toch ook de afwas niet mee naar school?!

    Ik heb al mijn wachtwoorden veranderd naar 'onjuist' zodat mijn computer het voorzegt als ik het fout invoer

    (_!_) regular ass, (__!__) fat ass, (!) tight ass, (_*_) painful ass, (_e=mc2_) smart ass, (_x_) kiss my ass

    Lieve google, wil je naast me zitten, als ik een toets heb? Liefs, alle leerlingen.

    Negen van de tien mannen houden van vrouwen met dikke tieten. De tiende man wil graag die andere negen mannen.

    Twee penissen op een examen.“Wat ben je gespannen, je hebt zo’n rode kop.” "Ja, ik heb juist mondeling gehad

    Ik denk dat de enigste reden is dat daklozen zo arm zijn, is omdat ze altijd vragen om kleingeld

    Mijn vrouw heeft me verlaten omdat ik volgens haar geobsedeerd ben door Scrabble. Geobsedeerd; 11 punten

    toppunt van bejaardensex..?..Dat de bejaarden harder kraken dan het bed.

    Gisteravond heb ik nadat ik te veel had gedronken de bus naar huis genomen. Dat klinkt misschien ok, maar ik had nog nooit een bus bestuurd!

    Waarom zit er plastic om een komkommer..?..Dan kun je hem na gebruik nog opeten!

    Sommige mensen worden leraar. Anderen gaan op een natuurlijke manier dood.

    Jouw moeder is zo dik als ze een gele regenjas aan heeft denken de kinderen dat ze de schoolbus is

    Niet grappig is; Tegen Assepoester zeggen dat ze haar muil moet houden.

    Wat zijn 5 homo's achter elkaar..?..Homofile

    Wat is de minst gesproken taal? Gebarentaal

    SERIEUS genomen worden, of serieus GENOMEN worden dat is de vraag!

    Hoe noemt men een tor die het met kleine torretjes doet..?..Een TORPEDO!

    Welke tor gebruikt tien batterijen per dag? Een vibrator!

    Zitten twee belgen op een tandem. Zegt de ene: tring tring ik ga je inhalen!

    's avonds een vent 's morgens absent

    'Mag ik je mobiel even zien?' 'tuurlijk! Wacht even.' *Verwijder, verwijder, verwijder. 'Hier.'

    Liggen twee soepkommen in bed, zegt de ene: MAGGIE D'RIN?

    Waarom krijgt een dove bij de tandarts geen verdoving..?..Wie niet horen, wil moet maar voelen.

    Opa liet een hele harde scheet tijdens het eten. Vraagt zijn kleinzoon, "opa wat doe je nou?" Zegt opa "ik ben mijn ballen aan het föhnen."

    Mannen zijn net als een ping-pong balletje. Ze gaan van het ene bedje naar de andere.

    Hoe heet Peter Pan in het Chinees..?..Peter Wok

    Toppunt van lulligheid..?..Tegen een dove zeggen dat er een blinde om het hoekje staat te spieken.

    Er rijdt een ambulance voorbij, zegt de ene belg tegen de andere: "kijk die ambulance is gestolen want het alarm gaat af.''

    Waarom heeft pamela Anderson geen horloge om..?..Ze heeft tiet zat

    Agent: Heeft u gedronken? ...''Wat zegt u ober?''

    Ze is geen slet.. ze heeft alleen op meer worsten gezeten dan Heinz ketchup

    Doe je shirt naar beneden meid! We zien je navel slet! "Oma, dat is Dora..."

    Hij: "Het is doof en het wil met je naar bed." Zij: "Ik zou het niet weten." Hij: "Wat zeg je..?

    Wat is een skelet in een kast..?..Een uit de hand gelopen striptease.

    Wie is de kleinste rus? De clitorus!

    Je moet nog meer zuipen joh. Je gooide alleen vogels door de dierenwinkel en schreeuwde : ANGRYBIRDS!!!

    Engels: The play is not fair. Vertaling: De plee is niet ver!


    Note: Sorry als je niet tegen flauwe grapjes kunt. Want in dat geval heb ik je waarschijnlijk nog chagrijniger gemaakt hahahaha (dance)


    UPDATE: deel 2

    Jij: Ik was helemaal niet zo dronken.
    Hij: GAST, je gooide mijn cavia in de lucht en je riep: "PIKACHU, IK KIES JOU.''

    Abra kadabra! O sorry mislukt, je bent nog steeds lelijk...

    Een blinde die het niet meer ziet zitten, is nooit grappipg.

    Lopen 2 Belgen over de rails, zegt die ene: Wel een lange trap he. Die andere: Da's niet zo erg maar die leuning zit zo laag!

    Sex is niet het antwoord, dat klopt. Sex is de vraag, ja is het antwoord

    Je moet nog meer zuipen joh. Je pakte een vogel, legde hem op je bureau en zij dat je tweetdeck had

    Pap! Ik zou nooit met een hoer trouwen.. Pap: Maar zoon kijk naar mij, Ik ben toch ook gelukkig?

    Waarom neemt een belg fruitschaal mee in bed..?..Om z'n vrouw te bevruchten

    Hoe heet en vagina in België..?..Gatvoorpielekes

    'I WAS LIKE BABY, BABY, BABY OHH!' 'Oma, geef die vrouw haar baby terug...'

    Een boemerang is een frisbee voor mensen die geen vrienden hebben

    Toppunt van een "kleine" hebben..?..Met een stijve tegen de muur lopen en je neus breken.

    Ik wou je een vieze blik geven.. Maar laatmaar die heb je al!

    Will Smith uit de ballenbak komen?

    Zeg op zijn engels I, spel in het engels MAP en zeg ness

    Heb een stukje grond gekocht voor mijn schoonmoeder. Alleen ze wil er nog niet in!

    Ik ben niet lui! Ik ben alleen ontzettend gemotiveerd om niets te doen

    Roses are red. Violets are blue. God made me beautifull But wtf happened to you?!

    Agent houdt 2 Belgen aan op de snelweg: 'We zijn opzoek naar 2 serieverkrachters'. Belgen na 3 min. discussiëren: 'We doen het'!

    Waarom is hockey een echte vrouwensport..?..In die houding is het net stofzuigen

    KIJK EEN SLUSHPUPPY! "Oma, haal alstublieft mijn hond uit de blender

    Hoe kun je merken dat je vrouw dood is? De seks is hetzelfde, maar de afwas stapelt zich op.

    Mocht ik onder het blowen bezwijken Mocht ik onder het blowen vergaan Laat dan op mijn grafsteen zetten Ik was te stoned om op te staan

    (-.(-.(-.(-.-).-).-).-) < Echte vrienden staan achter je

    Wat een stelletje gothics hier, draag is wat meer kleur! ..."Oma gedraag je, we zijn hier op een begrafenis"

    Nederland is net een hoer.. ..Soms heet. Vaak nat

    Welk dier heeft een lul op z'n rug..?..Een politie paard

    Hoe noem je een Chinese drugs gebruiker..?..Foo Young High

    Ik zeg niet dat je kind lelijk is, ik zeg alleen dat hij niet bang hoeft te zijn voor pedofielen.

    Een spermadonor die het niet meer trekt, is nooit grappig

    Waarom zoveel BHcups: A= ach is dat alles B= bijna zichtbaar C = chique dingetjes D = dikke memmen E = enorme tieten F = fake

    Lopen 2 muizen in een grot. Zegt de een, wijzend op een vleermuis: Als ik straks groot ben ga ik ook bij de luchtmacht!

    Je moet nog meer zuipen joh. Je stopte je vinger in je oor en riep: KIJK EEN OORGASME

    Moeder: "nou wat heb je geleerd op school?" Jij: "niet genoeg denk ik.. want ik moet morgen weer terug

    Wat is de voornaam van E.t..?..Jodela

    Mijn vriendin denkt dat ik pedofiel ben... Hoe zou zij dat kunnen weten? Ze is pas fucking 6

    Gisteren was een slechte dag voor mij.Eerst werd mn vriendin overreden door een bus,en toen ben ik ook nog eens ontslagen als buschauffeur.

    Hoe heet een condoom op z'n Zweeds..?..Pippi Vangkous

    Toppunt van blind zijn?.. Op de gayparade geen flikker kunnen zien

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 23:37 ]


    Here & Now

    Escritura schreef:
    Oh, oh, deze is oo kbest leuk, maar dat kan mijn humor zijn:

    Waarom proberen mensen mijn aandacht te trekken als ik met mijn oordopjes naar muziek luister? Al dat zwaaien en roepen... snappen ze dan niet dat ik niet gestoord wil worden?
    Oh en ik ben vandaag ontslagen als standwacht.

    ... (cat)

    Vet hard, maar geniaal!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PIKACHU IS EEN MUISSOORT D; wrm zegt iedereen cavia of hamster D: die hebben bijna geen staarten!! D; en 1 van de eerste afleveringen is zelfs gezegd dat Pikachu een muissoort is


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Escritura schreef:
    Oh, oh, deze is oo kbest leuk, maar dat kan mijn humor zijn:

    Waarom proberen mensen mijn aandacht te trekken als ik met mijn oordopjes naar muziek luister? Al dat zwaaien en roepen... snappen ze dan niet dat ik niet gestoord wil worden?
    Oh en ik ben vandaag ontslagen als standwacht.

    ... (cat)

    Hahahahahahahahahaha!


    Here & Now

    Sudowoodo schreef:
    PIKACHU IS EEN MUISSOORT D; wrm zegt iedereen cavia of hamster D: die hebben bijna geen staarten!! D; en 1 van de eerste afleveringen is zelfs gezegd dat Pikachu een muissoort is

    Serious?? I never knew :|
    Hihi maar ik denk dat als je dronken bent, alle knaagdieren op elkaar lijken!


    Here & Now

    Escritura schreef:
    *Leest heel serieus* Zeg op zijn engels I, spel in het engels MAP en zeg ness

    I.. Am.. A.. ..... Waaaiiittt...

    *Facepalm*


    Ik zat eerst te kijken van o-o.. ehh wat ?
    zegt; I Am A peeeeeee ow... ik snap hem.. D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Masai schreef:
    (...)
    Serious?? I never knew :|
    Hihi maar ik denk dat als je dronken bent, alle knaagdieren op elkaar lijken!


    Haha dan weet je het nu ;P dat is echt ooit eens verteld ;P + en anders zou ik alsnog niet hamster of cavia roepen.. mijn cavia lijkt totaal niet op pikachu


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (-0_0-) smartass!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Haha dan weet je het nu ;P dat is echt ooit eens verteld ;P + en anders zou ik alsnog niet hamster of cavia roepen.. mijn cavia lijkt totaal niet op pikachu


    Wat doen jullie allemaal moeilijk? :'D It's a pokemon, not a mouse! (nerd)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Wat doen jullie allemaal moeilijk? :'D It's a pokemon, not a mouse! (nerd)

    Lizz is baas ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wil iemand, iemand op deze Quizletplaneet mij het praktische nut van het woord pokémon vertellen en me vertellen wat het ís?! IK WEET HET NOG NIET EN IK BEN TE LUI OM TE GOOGELEN D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Wil iemand, iemand op deze Quizletplaneet mij het praktische nut van het woord pokémon vertellen en me vertellen wat het ís?! IK WEET HET NOG NIET EN IK BEN TE LUI OM TE GOOGELEN D:


    Luie mensjes krijgen geen info (joehoe) :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Snivellus schreef:
    Wil iemand, iemand op deze Quizletplaneet mij het praktische nut van het woord pokémon vertellen en me vertellen wat het ís?! IK WEET HET NOG NIET EN IK BEN TE LUI OM TE GOOGELEN D:


    Pokemon is een serie met pokemon.. allemaal vage dieren .. normale dieren zoals hond paard kat enzo is et niet.. ze zijn dr wel maar dan anders
    zoals Skitty, een kat maar dan anders net als ponita een paard maar dan wat anders. en gaat over badges winnen enzo door pokemon tegen elkaar te laten vechten met krachten enzo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Escritura schreef:
    (...)

    Wat doen jullie allemaal moeilijk? :'D It's a pokemon, not a mouse! (nerd)


    Nou en D: ik heb een Pikachu on me nek !! en i dunno.. ik zeg dan gwn elke keer als iemand zegt dat et een hamster of cavia is


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Snivellus schreef:
    Wil iemand, iemand op deze Quizletplaneet mij het praktische nut van het woord pokémon vertellen en me vertellen wat het ís?! IK WEET HET NOG NIET EN IK BEN TE LUI OM TE GOOGELEN D:

    pokémon is een tekenfilm.
    wiki


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pokémon... is a way of life! We wilden vroeger toch allemaal een pokemaster worden? (yeah) Hahahaha


    Here & Now