• Bereid je voor op een waarschijnlijk lang zeikverhaal.

    Een paar weken geleden was ik op vakantie, waar ik een jongen ontmoette. Laat ik 'm J. noemen. Nou, J. en ik konden het goed met elkaar vinden, flirtten af en toe een beetje, en dat was allemaal goed en zo. Ik had echt een hele leuke tijd met hem.
    Tot nu.
    Ik had hem op Hyves, zodat we nog contact konden houden. Maar toen ik - de dag nadat hij vertrokken was van de camping - ging kijken op Hyves, vond ik hem niet meer terug in mijn vriendenlijst. Ik zoek hem op, voeg hem weer toe, met het bericht (ik ging ervan uit dat het perongeluk was): "Volgens mij heb je me verwijderd ;p"
    Ik hoor vervolgens helemaal niets van hem, en een paar weken later voeg ik hem toe op MSN, ik had zijn msn gekregen van een vriedin van me. Hij komt een keer online, en stuurt meteen: "Ben jij Jip van school, of Jip van de camping?"
    Ik stuur terug: "Van de camping (:"
    Hij: "Bleargh, doei!"
    Ik begreep dit al niet - wat had ik verkeerd gedaan? Dus ik stuur hem (ondanks het feit dat hij me geblokkeerd had) berichten dat het me speet, dat hij het me uit moest leggen...
    Maar dat deed hij niet. Hij zei meerdere malen dat ik "mijn kutbek moest houden", maar verder kreeg ik geen woord uit 'm.
    Mijn vriendin heeft nog het één of ander geprobeerd, maar daar schoot ik ook niets mee op. Het enige wat ik te weten ben gekomen is dat ik een kutwijf ben, maar dat ik daar verder ook niets aan kan doen. En dat het schijnbaar grappig is dat ik Pfeiffer heb.

    Sorry, ik moest dit even kwijt. Ik begrijp het gewoon niet en ben best wel van slag.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Adrian schreef:
    Die kerel is niet goed voor je, je moet hem echt achter je laten en iemand anders zoeken, want hij wilt zo te zien geen contact meer met je.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Pritchard schreef:
    Die gast is gewoon een immense klootzak.


    None but ourselves can free our minds.

    Adrian schreef:
    Die kerel is niet goed voor je, je moet hem echt achter je laten en iemand anders zoeken, want hij wilt zo te zien geen contact meer met je.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Videotape zei op 26 aug 2011 - 21:30:

    Wtf, let him be. Hij is het niet waard

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 11:02 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!