• Bereid je voor op een waarschijnlijk lang zeikverhaal.

    Een paar weken geleden was ik op vakantie, waar ik een jongen ontmoette. Laat ik 'm J. noemen. Nou, J. en ik konden het goed met elkaar vinden, flirtten af en toe een beetje, en dat was allemaal goed en zo. Ik had echt een hele leuke tijd met hem.
    Tot nu.
    Ik had hem op Hyves, zodat we nog contact konden houden. Maar toen ik - de dag nadat hij vertrokken was van de camping - ging kijken op Hyves, vond ik hem niet meer terug in mijn vriendenlijst. Ik zoek hem op, voeg hem weer toe, met het bericht (ik ging ervan uit dat het perongeluk was): "Volgens mij heb je me verwijderd ;p"
    Ik hoor vervolgens helemaal niets van hem, en een paar weken later voeg ik hem toe op MSN, ik had zijn msn gekregen van een vriedin van me. Hij komt een keer online, en stuurt meteen: "Ben jij Jip van school, of Jip van de camping?"
    Ik stuur terug: "Van de camping (:"
    Hij: "Bleargh, doei!"
    Ik begreep dit al niet - wat had ik verkeerd gedaan? Dus ik stuur hem (ondanks het feit dat hij me geblokkeerd had) berichten dat het me speet, dat hij het me uit moest leggen...
    Maar dat deed hij niet. Hij zei meerdere malen dat ik "mijn kutbek moest houden", maar verder kreeg ik geen woord uit 'm.
    Mijn vriendin heeft nog het één of ander geprobeerd, maar daar schoot ik ook niets mee op. Het enige wat ik te weten ben gekomen is dat ik een kutwijf ben, maar dat ik daar verder ook niets aan kan doen. En dat het schijnbaar grappig is dat ik Pfeiffer heb.

    Sorry, ik moest dit even kwijt. Ik begrijp het gewoon niet en ben best wel van slag.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Die kerel is niet goed voor je, je moet hem echt achter je laten en iemand anders zoeken, want hij wilt zo te zien geen contact meer met je.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omg, wat een klootzak o.o


    Olive

    Oké, die gast is of gestoord geworden of gewoon een random eikel. Ik zal hem gewoon links laten liggen. Je hebt al een paar keer gevraagd wat er aan de hand is en als hij dan geen fatsoenlijk antwoord kan geven, moet hij maar gewoon oprotten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    What the fuck?
    Raar joch.
    Vergeet hem as soon as possible!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die gast is gewoon een immense klootzak.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Girl, ferget him because he's acting like a ASSHOLE. ik weet dat het moeilijk is om hem helemaal te vergeten maar hij is jou niet waard. En Pfeiffer daar moet je gewoon niet om lachen of grappen erover maken.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Wtf, let him be. Hij is het niet waard


    All I have in life, is my imagniation.

    Fucking hell, laat die loser maar lekker met rust. Hij is je helemaal niet waard, dus ga je zeker niet naar beneden halen voor hem.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Orphan schreef:
    Omg, wat een klootzak o.o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dank jullie wel <3
    Hij doet inderdaad wel ontzettend ***. Ik wilde het in het begin niet geloven, maar zoals hij nu doet...
    Thanks <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Orphan schreef:
    Omg, wat een klootzak o.o

    Dit heb ik ook een keer meegemaakt. - dat was echt net zo vreemd als die van jou. Hij had als excuus (we waren... 12/13?) dat hij niet meer met mij mocht praten van zijn moeder! Whahaha - Maar snel vergeten die jongen, hij is je niet waard, écht niet. Er zijn veel leukere én betere jongens op de wereld die jou wel met respect en liefdevol (gaan) behandelen.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Voor hem was het blijkbaar alleen een vakantieflirt. Die duren eigenlijk nooit lang, dus forget about him en richt je op de echt leuke jongens,


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Scheld hem verrot. Hard en pijnlijk. Don't hold back, give everything you got.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Scheld hem verrot. Hard en pijnlijk. Don't hold back, give everything you got.


    Yaaaay! Dat zou ik ook doen! (Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...