• Starting Fresh

    De arrogantie en het zelfvertrouwen zijn verdwenen bij Draco Malfidus. Hij voelt schaamte en angst om naar Zweinstein terug te keren om zijn zevende jaar te herhalen. Hij is zowel vriendloos en eenzaam als hij op Zweinstein arriveerd en wandelt in de schaduw en concentreert zich vollop zijn educatie. Overal wordt hij met argusogen nagekeken.
    Hermelien Griffel is de enige van het beroemde trio die terugkeert naar Zweinstein. Draco probeert haar te negeren, niet omdat hij nog gelooft dat hij superieur is tegenover haar vanwege zijn bloed, maar omdat hij zich schaamt en kleinerig voelt nadat zij en haar vrienden hem meer dan één keer hadden gered..



    In mijn verhaal is Pomona Stronk het nieuwe schoolhoofd. ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    -verlaat topic snel-

    Sorry, ik lees geen Dra's zonder rry erachter. (no_chears)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Drarry schreef:
    Sorry, ik lees geen Dra's zonder rry erachter. (no_chears)



    Geen probleem.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Abo! Kannie wachten op het volgende deeltje, en dat moet wat zeggen (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik ga hem lezen (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.