• Ik heb een idee voor een nieuw verhaal. Op zich vind ik het zelf origineel en ik wil gewoon weten of mensen dit wel zouden lezen omdat het niet gebasseerd is op de verhaallijn van J.K. Rowling, toch niet helemaal. Het meeste is hetzelfde, alleen heb ik in het begin een kleine verandering aangebracht en ik schrijf dus eigenlijk over wat er na Hogwarts gebeurt. Het gaat hier over:


    Hij is er: DM| Somewhere Between Sunrise & Sunset || After Hogwarts

    De 25 jarige May Gisele Monroe is een geboren volbloed heks, maar ze heeft nooit buiten de Muggle wereld geleefd. Ze is opgegeroeid in Londen, waar ze nu nog steeds woont in een appartementje. Ze is recent begonnen als binnenhuisarchitecte, maar moet al terug ontslag nemen als ze wordt opgeroepen door de Strijders Tegen Het Kwaad waar haar ouders lid van zijn. Dit genootschap bestaat sinds het befaamde jaar, 1980, dat Harry Potter bleef leven, de leider van het genootschap, Peter Pansions of beter bekend als Lord Vedingtom werd vervloekt door Lord Voldemort toen hij de pas geboren Harry Potter redde. Het enige wat hem terug tot leven kan brengen zijn de spreuk en het recept voor de toverdrank dat er bij hoort, deze zitten ergens vast achter slot en grendel, May haar opdracht is om de sleutel van de kist te vinden. Al jaren proberen ze te weten te komen waar de sleutel zich bevind en de enige mogelijkheid is dat Draco Malfoy, de enige Death Eather die niet werd opgesloten in Azkaban de sleutel in zijn bezit heeft. May wordt samen met vier helpers naar de tovenaarswereld gestuurd. Het genootschap streeft naar een wereld zonder magie en wilt de tovenaarswereld doen verdwijnen, als May slaagt in haar opdracht wordt alles verwoest zoniet wordt het haar dood.

    Het verhaal zal er pas komen wanneer ik genoeg hoofdstukken heb en mijn idee concreet is uitgewerkt. Ik heb ook een paar rollen nodig.

    #Een vriendin, ook van het genootschap, die barvrouw wordt; Ashleigh Athena Galen By NurseJoy
    #Een vriendin, ook van het genootschap, die bij de bank werkt.
    #Een vriendin, ook van het genootschap, die bij het ministerie werkt; Joanna Thompson By snoes
    #Een vriendin, ook van het genootschap, die als bediende werkt in het huis van Malfoy; Lindsay Loux By xRebel
    #Een vrouw voor Blaise; Lilian Monica Clinton By Gracias
    #Een Vriend van Draco; Liam Strycks By SofieSaade

    Wat ik moet weten:


    ALS JE VOOR DE VRIENDIN GAAT LEEF JE IN DE MUGGLE WERELD EN BEN JE TEGEN TOVENAARS OF ZIJN JE OUDERS ER TEGEN. JE KAN DUS OP HOGWARTS GEZETEN HEBBEN MAAR DAT LIJKT ME ONWAARSCHIJNLIJK (: VOOR DE DUIDELIJKHEID
    #Naam
    #Leeftijd (in de 20)
    #werk
    #Familiegeschiedenis (gewoon basis)
    #Waarom ze in het genootschap zitten (alleen voor de vriendinnen)
    #karakter (kort)
    #Uiterlijk (Foto + beschrijving)

    Ik kies niet de eerste maar de beste.

    Dus is het een goed idee of niet?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 11:16 ]


    Out of sight but not out of mind

    Dank jullie wel, ik heb hem gebruikt. De story staat er al op en misschien komt er straks de proloog al (: zeker Abbo nemen!


    Out of sight but not out of mind

    *Gaat abo nemen because your stories are Epic*

    Was mijn rol een beetje goed? ^^ Je mag dingen veranderen als het beter is voor jou


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    *Gaat abo nemen because your stories are Epic*

    Was mijn rol een beetje goed? ^^ Je mag dingen veranderen als het beter is voor jou


    Jup, maar ik ben nog aan het wachten op meer reacties, ook al gaan di eer niet meteen komen. maar ik kan toch nog niet verder dan zonder 4 vriendinnen (:


    Out of sight but not out of mind

    Vriendin, die werkt voor de Malfoys, ook in het genootschap.
    Naam: Maddison Makayla Melanie Mainfield
    Leeftijd: 22
    Werk: ze is de huidshoudstee van Draco Malfoy, Narcissa Malfoy en Lucius Malfoy.
    Familie geschiedenis: Haar ouders zijn muggels, maar Maddison zelf is een heks. Ze heeft een oudere zus Paris die het tegenover gestelde is van Maddison. Haar oma is vermoordt door Lord Voldemort en daarom haat Maddison het om voor de Malfoys te werken. Haar moeder is een norse Engelse vrouw die anti-tovernaars is, maar tot tegestelling is haar vader een vriendelijke Canadese man die het niet erg vindt dat Maddison een heks is. Alsnog heeft Maddison een Amnesia-spreuk op hun gebruikt dus herrineren ze haar niet meer en denken ze datParis hun enigste dochter is.
    Waarom ze in het genootschap zit: Ze kan mensen makkelijk verleiden, is goed in vechten, goed in toveren en ze is heel goed om zonder geluid te maken ontsnappen.
    Karakter: Maddison heeft een grote fantasie en is een zeer vriendelijk iemand. Ze is heel intilligent en daarom zat ze ook in Ravenclaw. Ze is ook dapper en gedreven, maar ze kan soms ietwat drifrig zijn. Ze haat het als mensen de baas over haar zijn, maar toch is ze 'slaaf' van familie-Malfoy. Ze zou geen vliegkwaad doen, maar soms moet het en doet ze het met tegenzin. Haar vrienden zijn erg belangerijk voor haar en ze kan het niet over haar hart krijgen om ze te verrraden of pijn te doen. Ze is zachtaardig en ambitieus, maar ook erg sociaal.
    Uiterlijk:


    Hilary Duff
    Maddison heeft een heel lief en onschuldig uiterlijk waarmee ze gemakkelijk mensen voor zich wint. Ze heeft bruin stijl haar dat ze soms blond verft, maar nu ze echt volwassen is doet ze dat niet meer. Ze heeft blauwe ogen die fel tegen haar bruine haren staan. Ze draagt vaak lieve jurkjes, maar spijkerbroeken en jeans draagt ze ook met plezier. Ze is best kort voor haar leeftijd en ze heeft een normaal postuur. Haar rondingen hebben een normale grootte en ze heeft schoenmaat 37. Vooraal laagjes staan haar goed en hakken zijn haar favoriet, maar met sneakers en ballerina's kan ze het ook vinden. Ze heeft een blanke huidskleur die snel bruin wordt.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    #Naam
    Joanna Thompson
    #Leeftijd
    23 jaar oud
    #werk
    Joanna werkt parttime bij de ministerie, daarnaast is ze ook fulltime moeder van haar 4 jarige zoontje: Noah.
    #Familiegeschiedenis
    Joanna komt uit een grote familie die allemaal erg close zijn. Zo heeft ze een oudere broer, Josh. Hij is 5 jaar ouder dat Joanna en werkt net zoals haar bij de ministerie. Ze heeft 2 jaar oudere zus, genaamd Neomi waar ze de sterkste band mee heeft. Dan heeft ze ook nog een 3 jaar jongere zus, Jamira die de wereld rond reist en vol van het leven geniet en dan nog een jonger broertje, Nicolas (iedereen noemt hem Nico). Hij zit nog in zijn laatste jaar van Zweinstein.
    Haar ouders, Nora en Jack komen nog wekelijks op bezoek. Blaise vind dit verschrikkelijk maar Joanna heeft het geaccepteerd ondanks dat ze er soms wel eens zenuwenziek van kan worden. Vooral van haar moeder die altijd wel iets weet om te zeuren. Haar vader daarintegen is wat relaxter. Haar vader is een dooddoener.
    Het is voorzelfsprekend dat het hele gezin in Zwadderich zat.
    #karakter
    Joanna is een meisje met veel geduld en een goed luisterend oor. Ze heeft een goed stel hersennen en gebruikt die ook goed. Joanna is een meisje die weet wat ze wilt en er altijd voor zou gaan. Ze zou altijd blijven strijden en is in voor iets nieuws. Ze is ontzettend dapper en lijkt soms eigenlijk meer op een Griffoendor dan op een Zwadderaar maar ook Joanna heeft zo haar punten. Zo kan ze ontzettend sluw zijn en opvliegerig als ze haar geduld kwijt is geraakt. Ze kan je het leven zuur maken als je ook maar 1 ding verkeerd zegt en haar humeur kan snel omvliegen.
    #Uiterlijk
    Joanna heeft lang blond haar en grote groen, blauwe ogen. Haar volle lippen zijn zacht roze gekleurt. Ze heeft een olijfkleurige huid. Joanna draagt veel zwart, maar op een enorm stylische manier.


    ed westwick <3

    (A) ik ben nu al verliefd op je story_O_
    dit MOET je doen.

    ik ga geen rol invullen omdat ik lui ben
    maar ik wil wel weten als het online komt te staan.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Een vrouw voor Blaise
    #Naam Lilian Monica Clinton
    #Leeftijd 25 jaar oud
    #Werk Ze werkt als verkoopster bij een tuinmeubelenzaak. Ze heeft het er niet echt naar haar zin, maar ze is nog niet klaar met haar stude voor mondhygienist. Ze werkt lange uren en is daardoor vaak kapot. Daarnaast voetbalt ze ook nog eens in een hoog damesteam, waardoor ze vaak bezig is met trainen
    #Familiegeschiedenis Lilian is opgegroeid op Malta, waar Engels ook de officiele taal is. Dit kwam omdat haar vader Jonathan daar een goede baan als dokter kon krijgen. Haar moeder Cassidy werkte eerst als receptioniste, maar opende een wijnproeverij. Nu terug in Engeland, heeft Cassidy er ook weer een geopend. Ze houdt helemaal van de elite, en hoopte stiekem dat haar dochters net zo'n meisje zouden worden als de meisjes van haar klanten. Dat is Lilian niet geworden. Haar andere dochters, Mila en Shirley zijn dat wel geworden.
    #Karakter Lilian is een echte werker en ze kan gewoon niet stilzitten, ze is altijd wel met iets bezig. Ze is een beetje overbezorgd en ze heeft dat natuurlijke moederinstinct. Ze wil heel graag kinderen, maar ze heeft er gewoon geen tijd voor. Lilian is heel nuchter in het denken en ze zorgt dat iedereen kalm blijft. In luisteren is ze niet goed, ze kletst liever. Ze is helaas niet zo dapper en heeft een enorme spinnenfobie. Ook neemt ze soms weleens teveel op haar vork.
    #Uiterlijk

    Lilian heeft het rode haar van haar moeder, maar de ogen van haar vader. Van al haar zussen lijkt zij het meest op haar ouders. Ook is ze de oudste. Er word weleens gegrapt dat haar zussen geadopteerd zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Lilian heeft altijd praktische kleren aan, maar houdt wel van mooie jurkjes, die ze vaak naar speciale gelegenheden aan doet. Ze houdt ook wel van winkelen en ze geeft zo 200 euro aan schoenen uit. Meestal doet Lilian alleen maar wat eyeliner en mascara op. Ze is verslaafd aan haar wenkbrauwen epileren.


    Not all those who wander are lost.

    De Prologue is er KLIK


    Out of sight but not out of mind

    Oké ik heb alleen nog iemand nodig van het genootschap, een vriendin die bij de bank werkt!


    Out of sight but not out of mind