• Helemaal op de voorpagina van bv Het Laatste Nieuws en De Gazet Van Antwerpen. Met deze foto. En dat moest ik even melden.
    Jullie ooit ook al eens in de krant of zo gestaan?

    Het is wel een mooie foto vind ik, al is het voor een jammere gebeurtenis ):

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 11:33 ]


    Olive

    Orphan schreef:
    Het is wel een mooie foto vind ik, al is het voor een jammere gebeurtenis ):


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    En nee, nog nooit in een krant gestaan, maar beter ook! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Awh. :c En ja, wel een paar keer.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben 3x op TV geweest, maar nooit in de krant. Was alle 3 voor het jeugdjournaal. xD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Echt, ben jij dat? Ik heb die krant hier thuis liggen, haha. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    Echt, ben jij dat? Ik heb die krant hier thuis liggen, haha. :9~

    Dat ben ik ja :')

    Orphan schreef:
    Het is wel een mooie foto vind ik, al is het voor een jammere gebeurtenis ):


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha me vader koop altijd de gazet van Antwerpen ;d


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ben jij dat? Je staat er supermooi op!!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Ben jij dat? Je staat er supermooi op!!

    Ja, haha & bedankt :')

    Ja, ik heb je zien staan! :D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    een paar keer.
    Die foto is supermooi trouwens wel spijtig dat het voor zo een trieste gebeurtenis is


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wou op faggotbook al zeggen dat ik die foto mooi vond maar ok :3 Wij hebben geen krant en mijn oma heeft Het Nieuwsblad dus ik weet niet of je daar in staat. :'D
    Ik stond ooit in diverse kranten met
    - Een project dat we gewonnen hadden in het 6de leerjaar
    - Een mini-onderneming met de school
    - Een project waar we geïntroduceerd werden met het rechtssysteem (ook met school dus)
    maar dat was niet zo bam als van jou :'DD

    McTrusty schreef:
    Ik wou op faggotbook al zeggen dat ik die foto mooi vond maar ok :3 Wij hebben geen krant en mijn oma heeft Het Nieuwsblad dus ik weet niet of je daar in staat. :'D
    Ik stond ooit in diverse kranten met
    - Een project dat we gewonnen hadden in het 6de leerjaar
    - Een mini-onderneming met de school
    - Een project waar we geïntroduceerd werden met het rechtssysteem (ook met school dus)
    maar dat was niet zo bam als van jou :'DD

    mooie nieuwe naam heb je daar, tentslet (cat)
    & Aw, das toch ook nice een project gewonnen in het 6e leerjaar, schattig ;3