• Over de liefde tussen een 10 jarige en een 16 jarige.

    Heeeft iemand ook zoiets meegemaakt.

    Ik zelf vind dat leeftijd er niet toe doet als het om echte liefde gaat.

    Toen ik 13 was heb ik 7 maaanden wat met een 9 jarige gehad.

    Geestelijk was hij net zo oud als mij.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Je bent 3 keer de ware tegengekomen? D:

    En ik maak niet echt onderscheid tussen echt of nep verlioefd, weet niet eens wat nep verliefd zijn is xD


    Nee ik weet niet of ze de ware waren/zijn.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee ik weet niet of ze de ware waren/zijn.


    Wat bedoel je dan met echt verliefd?


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Wat bedoel je dan met echt verliefd?


    Dat je niet kan slapen,niet eten,niet meer helder kunt denken door de verliefheid.

    Op je tiende ben je een kind, dan moet je toch nog niet denken over dingen als liefde? Volgens mij kan het dan onmogelijk serieus zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat je niet kan slapen,niet eten,niet meer helder kunt denken door de verliefheid.


    Ohhh, da's de enige soort verliefdheid die ik ken. Ik doe niet aan nep :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Persoonlijk vind ik een 10-jarige en een 16-jarige niet kunnen. Ik vind te grote leeftijdsverschillen over het algemeen niet kunnen.
    Maar ja, want weet ik er van?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    16 & 10 is best wel een groot verschil, hoewel ik 6 jaar op zich nog wel vind meevallen. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    16 & 10 is best wel een groot verschil, hoewel ik 6 jaar op zich nog wel vind meevallen. :')


    Hangt van de leeftijd af. Onder de 18-20 verander je heel veel, dus is een verschil van 2-3 jaar al groot. 10 en 16 vind ik dan ook een mega-groot verschil, je bent gewoon zo anders, zoveel verder in lichamelijke en geestelijke ontwikkeling. Maar als de een 20 was en de ander 26 zou ik t al een stuk minder raar vinden, bij 30 en 36 zou ik me eigenlijk afvragen waarom het speciaal zou moeten zijn


    quidquid excusatio prandium pro

    6 jaar verschil is niet eens zo gek veel
    maar 10 en 16 kan niet vind ik

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Dat roept iedereen bij elk vriendje/vriendinnetje, na een paar weekjes. Twee weken later is het uit omdat hij/zij in bed lag met een ander :P


    Dat roep ik niet bij mijn vriend. (cat) Ik hou ontzettend veel van hem en wil het liefst zo lang mogelijk bij hem blijven, maar ik weet dat als ik met hem trouw ik niet gelukkig zal worden. Maar tot nu toe heb ik nou eenmaal nog niets beters gevonden :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    10 & 16 ? Daar moet ik eens goed mee lachen :Y) Sorry.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Dude wat mooie ogen heeft zij.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat roep ik niet bij mijn vriend. (cat) Ik hou ontzettend veel van hem en wil het liefst zo lang mogelijk bij hem blijven, maar ik weet dat als ik met hem trouw ik niet gelukkig zal worden. Maar tot nu toe heb ik nou eenmaal nog niets beters gevonden :')


    Pardon Eveline, wat zeg je nou allemaal over hem? Trouw met mij, ben je meteen gelukkig XD(wedding)


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    als je tien bent speel je nog in de zandbak en als je 16 bent hou je je met seks, je toekomst, school, je vrienden etc etc bezig. dus iedereen die srs denkt dat dat ooit zou lukken, please, get your head outta your ass.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Als je tien bent, is echte liefde je moeder als ze je een extra koekje geeft.
    Dan ben je nog niet serieus verliefd & whatever may follow to that.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the