• Over de liefde tussen een 10 jarige en een 16 jarige.

    Heeeft iemand ook zoiets meegemaakt.

    Ik zelf vind dat leeftijd er niet toe doet als het om echte liefde gaat.

    Toen ik 13 was heb ik 7 maaanden wat met een 9 jarige gehad.

    Geestelijk was hij net zo oud als mij.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Fuuu kutmug. Kill it with fire.
    Ik vind dat iemand van 10 nog niet weet wat echte liefde is. Ik ben bijna 20 en weet het evenmin.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Fuuu kutmug. Kill it with fire.
    Ik vind dat iemand van 10 nog niet weet wat echte liefde is. Ik ben bijna 20 en weet het evenmin.
    Mee eens eigenlijk =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    16 & 10? Wacht maar tot ze twintig zijn.


    Olive

    C18 schreef:
    Fuuu kutmug. Kill it with fire.
    Ik vind dat iemand van 10 nog niet weet wat echte liefde is. Ik ben bijna 20 en weet het evenmin.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    16 & 10? Ik weet niet of dat kan... Laten ze maar wachten tot ze wat ouder zijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    O-O

    Da's creepy....

    Waarom zegt iedereen dat als het "ëchte liefde" is dan doet leeftijd er niet toe? Dafuq wordt er bedoelt met echte liefde? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    O-O

    Da's creepy....

    Waarom zegt iedereen dat als het "ëchte liefde" is dan doet leeftijd er niet toe? Dafuq wordt er bedoelt met echte liefde? xD


    Dat je voor elkaar bestemd bent.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat je voor elkaar bestemd bent.


    Ahhhh, dat je op elkaar verliefd wordt en t gaat allemaal perfect en je blijft voor eeuwig bij elkaar? :8

    Meneer cynische klootzak neemt zichzelf voor voortaan ver van deze topics over "echte liefde" te blijven :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ahhhh, dat je op elkaar verliefd wordt en t gaat allemaal perfect en je blijft voor eeuwig bij elkaar? :8

    Meneer cynische klootzak neemt zichzelf voor voortaan ver van deze topics over "echte liefde" te blijven :Y)


    Ja, dat beweren ze :W Maar 10 & 16, come on.


    Olive

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ahhhh, dat je op elkaar verliefd wordt en t gaat allemaal perfect en je blijft voor eeuwig bij elkaar? :8

    Meneer cynische klootzak neemt zichzelf voor voortaan ver van deze topics over "echte liefde" te blijven :Y)


    Haha nee, meer dan dat. Volgens mij wordt met echte liefde bedoeld als in die verhalen zoals Tristan & Isolde, en Romeo & Julia. Dat je niet zomaar verliefd op elkaar wordt maar soulmates bent :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    DeSlenderman schreef:
    O-O

    Da's creepy....

    Waarom zegt iedereen dat als het "ëchte liefde" is dan doet leeftijd er niet toe? Dafuq wordt er bedoelt met echte liefde? xD

    Naja, op die vraag kan ik dus ook geen antwoord geven :] Er zijn genoeg mensen die hun ware nooit vinden, ook al ben ik van mening dat er meerdere 'ware's' zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Orphan schreef:
    (...)

    Ja, dat beweren ze :W Maar 10 & 16, come on.


    Bah, dat lijkt me waardeloos. De kracht van een relatie leer je pas kennen als er ruzie is, om welke reden ook. WAnt tijdens ruzie moeten de twee partijen genoeg liefde in zichzelf vinden voor de ander om het weer bij te leggen. Als je geen ruzie hebt, weet je de sterkte van je relatie niet, omdat het nooit getest is, en dan is het eigenlijk weinig waard, vind ik.

    Defensive schreef:
    (...)

    Haha nee, meer dan dat. Volgens mij wordt met echte liefde bedoeld als in die verhalen zoals Tristan & Isolde, en Romeo & Julia. Dat je niet zomaar verliefd op elkaar wordt maar soulmates bent :Y)


    Dat roept iedereen bij elk vriendje/vriendinnetje, na een paar weekjes. Twee weken later is het uit omdat hij/zij in bed lag met een ander :P


    quidquid excusatio prandium pro

    C18 schreef:
    (...)
    Naja, op die vraag kan ik dus ook geen antwoord geven :] Er zijn genoeg mensen die hun ware nooit vinden, ook al ben ik van mening dat er meerdere 'ware's' zijn.


    Ik vind dat een betere mening eigenlijk... Als er maar een ware is kun je maar een keer hevig verliefd worden. En als diegene doodgaat, of jou niet leuk vindt, wat dan? Dan kun je nooit meer echt hevig verliefd worden? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ik vind dat een betere mening eigenlijk... Als er maar een ware is kun je maar een keer hevig verliefd worden. En als diegene doodgaat, of jou niet leuk vindt, wat dan? Dan kun je nooit meer echt hevig verliefd worden? D:


    Ik ben maar drie keer echt verliefd geweest.

    Op de bovenstaande mijn ex en mijn vriend van nu.

    Ben jij eigenlijk ook eens echt verliefd geweest?

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ben maar drie keer echt verliefd geweest.

    Op de bovenstaande mijn ex en mijn vriend van nu.

    Ben jij eigenlijk ook eens echt verliefd geweest?


    Je bent 3 keer de ware tegengekomen? D:

    En ik maak niet echt onderscheid tussen echt of nep verlioefd, weet niet eens wat nep verliefd zijn is xD

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 11:03 ]


    quidquid excusatio prandium pro