• En ik ben daar dus niet blij mee, best vreemd. Volgens mij ligt het aan het feit dat ik geen meeloper wil zijn, maar vertel dat eens aan mijn daddy. Want mijn vader zei dat we dan konden switchen van telefoon, hij heeft N 97, dus doen we een weekje gebruikt hij de telefoon -dan gebruik ik de nokia-. Eigenlijk is het een leuke idee, alle twee de telefoons hebben abonnement, en is het dus best wel eerlijk. Omdat ik sws de nokia meer ga gebruiken.

    Hm, welke telefoon hebben jullie? Of wat vinden jullie van de Iphone 4.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik heb een blackberry. :Y)
    haha maar een iPhone 4, hmm.. ik ken veel mensen met een iPhone, maar ik ken er maar 1 met een iPhone 4. en ik mag daar wel heel vaak achter enzo, maar ik vind het niet echt speciaal. ;p


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb ook niks met al die dingen. Zeker de half dingen die er op zitten gebruik je toch niet en kan alleen maar stuk gaan. Nee ik hou het mooi bij die oude mobiels waarmee je kan bellen en smse.

    Ik heb een LG, geen idee welke.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mwah, iPhone valt wel mee eigenlijk. Ik heb een Nokia C6. bijna hetzelfde als een N 97 xD


    I will be.

    AlexHoneyy schreef:
    Mwah, iPhone valt wel mee eigenlijk. Ik heb een Nokia C6. bijna hetzelfde als een N 97 xD


    Are you awake? Lets be friends!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik wil een iPhone 4, doodgraag.


    count the blessings

    Twingo schreef:
    ik heb een blackberry. :Y)
    haha maar een iPhone 4, hmm.. ik ken veel mensen met een iPhone, maar ik ken er maar 1 met een iPhone 4. en ik mag daar wel heel vaak achter enzo, maar ik vind het niet echt speciaal. ;p


    I love you Tim

    Ik heb een iphone 4, maar ik kan eerlijk zeggen dat als je geen internet hebt, het een beetje useless is soms.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 6:57 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Twingo schreef:
    ik heb een blackberry. :Y)
    haha maar een iPhone 4, hmm.. ik ken veel mensen met een iPhone, maar ik ken er maar 1 met een iPhone 4. en ik mag daar wel heel vaak achter enzo, maar ik vind het niet echt speciaal. ;p


    Everything is worse without music.

    1. Ik heb geen telefoon, heb een stront hekel aan die dingen.

    2.

    Ik heb een LG GW300, maar die begint een beetje kapot te gaan D;
    & Ik vind de iPhone 4 wel mooi :3


    Destroy what destroys you.

    Ik blijf bij mijn oude vertrouwde Nokia. Met andere mobielen kan ik toch niet omgaan --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Huh, gaan jullie om de week ruilen van telefoon? Dat is vaaaaag.
    Maar een iPhone heeft wel leuke apps (krul)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat idee lijkt me zwaar klote, maar als jij het fijn vind, top!
    Iphone 4 is echt een mooi ding. Ik heb HTC Desire S.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 8:42 ]

    Bij mij op school heeft serieus iedereen een Blackberry, dus ik zou er niet mee zitten om een iPhone 4 te krijgen...

    Ik heb een oude samsung telefoon die van mijn zus is geweest maar ik krijg misschien binnekort de HTC mobiel van der toekomstige man, hihi xd


    Forever.

    Carcass schreef:
    Ik heb een iphone 4, maar ik kan eerlijk zeggen dat als je geen internet hebt, het een beetje useless is soms.


    Omdat het abonement is heb ik 1GB internet. Zijn er leuke spelletjes? 8D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.