• Jezus, ik heb dus een kaakoperatie gehad waardoor ik de eerste dagen niet goed kon eten. En die operatie is een week geleden en ik ben al 8kilo afgevallen, omdat ik gewoon niet eet maar ik heb gewoonweg geen honger. Door een vriendin van mij moest ik mijn lichaam aan mijn mama laten zien en door mijn mama moest ik het aan mijn papa laten zien. Nu dwingen die twee mij om te eten, en proberen me vol te proppen met eten. Mijn papa zei 'dit is niet gezond, voor je het weet heb je anorexia' ik vind dat mijn ouders hier heel erg in overdrijven. Ik zie zelfs geen verschil aan mijn lichaam en ik word gewoon gek van mijn ouders. Daarstraks, ik had puree en ik had genoeg maar er lag nog op mijn bord, zei mijn moeder 'mag ik eens zien naar je bord?' dus ik liet mijn bord zien, dwong ze me verder te eten. Daarna zei ze 'neem wat pudding!' ik.word.echt.gek

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 0:44 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Uneventful schreef:
    Oh had ik dat maar, mijn vader zit te zeuren dat ik eet als een wolf waarna mijn moeder hem grinnikend bevestigd.

    oeh dat zegt mijn moeder altijd :Y)
    maar ik ben echt heel erg bezig met trainen -kuch kuch- nouja ik heb al een 2 pack. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Twingo schreef:
    (...)
    oeh dat zegt mijn moeder altijd :Y)
    maar ik ben echt heel erg bezig met trainen -kuch kuch- nouja ik heb al een 2 pack. :Y)


    whaaha, dat klinkt al goed! mijn fatpack klaart hem jongeee. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    whaaha, dat klinkt al goed! mijn fatpack klaart hem jongeee. <3

    ik heb verder nog een 4 pack onder mijn vet zitten hoor, maar serieus, mijn eerste 2 blokjes worden al zichtbaar. :Y) en daar ben ik trots op. ;$


    Life is a beautiful struggle

    C18 schreef:
    Lol, dat zeggen mijn ouders me nou nooit (krul). Ik krijg continue te horen: je zou eens wat af moeten vallen, dat verveelt op den duur ook =='


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Spot niet met anorexia, het is echt een vreselijk iets waar zelfs mensen aan dood gaan. Daar maak je toch geen grapjes over?
    En zeg maar tegen je ouders dat anorexia geestelijk is en dus niet komt doordat je een tijdje niet kan eten.
    OT: eet pudding of vla of zo? Of pureer je eten?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, je hebt geen anorexia inderdaad, haha.

    Ik vind dat je ouders wel een beetje gelijk hebben. Je zult moeten eten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Milkshakes, die zijn vet en super lekker. :9~
    En ik begrijp je, ik háát puree. D: Maar misschien moet je dat ook tegen je moeder zeggen, dat iedereen die die kaakoperatie heeft gehad bijna geen honger heeft en dat je sowieso een paar kilo afvalt door geen vast voedsel. :'D

    C18 schreef:
    Lol, dat zeggen mijn ouders me nou nooit (krul). Ik krijg continue te horen: je zou eens wat af moeten vallen, dat verveelt op den duur ook =='

    Dat, plus het feit dat je dus geen vast voedsel mag eten. Ik vind eigenlijk dat je ouders niet moeten zeuren. je eet toch gewoon? Als je net bent geopereerd en je mag even geen vast voedsel, is het vrij normaal dat je afvalt. Zodra je weer normaal kan eten komt dat er heus wel weer aan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Taize schreef:
    Spot niet met anorexia, het is echt een vreselijk iets waar zelfs mensen aan dood gaan. Daar maak je toch geen grapjes over?
    En zeg maar tegen je ouders dat anorexia geestelijk is en dus niet komt doordat je een tijdje niet kan eten.
    OT: eet pudding of vla of zo? Of pureer je eten?

    Ze spot er niet mee.
    Als je dat denkt, dan snap je haar niet. :')

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 11:04 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, mensen kunnen ook overdrijven natuurlijk.
    8 kilo is wel veel, maar als jij gewoon eet, zie ik het probleem niet.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn ouders zeggen dat ook altijd.:|


    I feel guilty after every bite I take.

    Mijn ouders vinden ook wel eens dat ik te weinig eet. Maar dat is omdat ze met mijn broer vergelijken. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ken de situatie. Ik heb anderhalf jaar terug een kaakoperatie gehad. Ik mocht een maand niet eten alleen drinken. Daarna pas heel zachte dingen zoals spaghettislierten voor enkele weken. Je valt inderdaad echt veel af. Ik ben ook zowat 10kg afgevallen.
    Gewoon beetje bij beetje terug meer gaan eten. Het is een te grote stap om van weinig eten naar veel eten te gaan. Wordt je misselijk van en krijg je buikpijn, in ieder geval ik toch. Wat bij mij erg goed hielp waren shakes van de apotheker. Die heeft van die drankjes -verschillende smaken- met eiwitten, vitaminen,... allemaal bouwstoffen. En dan heb je toch zeker de voedingsstoffen binnen die je nodig hebt. =)

    Veel succes. Ik weet hoe moeilijk en hard het is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Twingo schreef:
    (...)
    hmpf.. hebben jullie ook nog banaan ? want die is lekker. :Y)
    haha oke nee niet meer, ik heb me 1 x ziek gedronken in die milkshakes, ik was er zo verslaafd aan en toen nog heel goedkoop, en dan had ik altijd vet veel. alleen té veel, moet je van overgeven. ;$
    oke maar back to the point. dat is wel kut ja..


    Banaan lust ik niet, hahaha :c


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."