• Jezus, ik heb dus een kaakoperatie gehad waardoor ik de eerste dagen niet goed kon eten. En die operatie is een week geleden en ik ben al 8kilo afgevallen, omdat ik gewoon niet eet maar ik heb gewoonweg geen honger. Door een vriendin van mij moest ik mijn lichaam aan mijn mama laten zien en door mijn mama moest ik het aan mijn papa laten zien. Nu dwingen die twee mij om te eten, en proberen me vol te proppen met eten. Mijn papa zei 'dit is niet gezond, voor je het weet heb je anorexia' ik vind dat mijn ouders hier heel erg in overdrijven. Ik zie zelfs geen verschil aan mijn lichaam en ik word gewoon gek van mijn ouders. Daarstraks, ik had puree en ik had genoeg maar er lag nog op mijn bord, zei mijn moeder 'mag ik eens zien naar je bord?' dus ik liet mijn bord zien, dwong ze me verder te eten. Daarna zei ze 'neem wat pudding!' ik.word.echt.gek

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 0:44 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    dat is wel irritant ja..
    Probeer anders vette dingen te eten, patat, chips, chocola zodat je die pondjes weer erbij op krijgt.

    PUDD schreef:
    dat is wel irritant ja..
    Probeer anders vette dingen te eten, patat, chips, chocola zodat je die pondjes weer erbij op krijgt.


    Ik zou jou avatar wel willen opeten :9~
    Maar het probleem is, ik mag 6weken geen vast voedsel eten want ik mag niet kauwen


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    ik snap dat het moeilijk is dat je niet kunt eten door die kaakoperatie, maar toch zou ik het proberen, het is echt niet gezond om 8 kilo aftevallen in een week! ik snap je ouders wel aangezien ze bezorgt zijn, als ik jou was zou ik gewoon blijven door eten, hoe veel pijn het ook doet ? neem anders soep of pap ofso iets, iets wat tenminste vloeibaar is en waar je niet op hoeft te kauwen?


    Life is a beautiful struggle

    O_O volgens mij ben ik 1 van de weinige die niet zulke ouders heeft.. mijn Mama denkt daar bijna nooit aan. [Ok me pa denkt wel snel dat ik op dieet zit]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol, dat zeggen mijn ouders me nou nooit (krul). Ik krijg continue te horen: je zou eens wat af moeten vallen, dat verveelt op den duur ook =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Twingo schreef:
    ik snap dat het moeilijk is dat je niet kunt eten door die kaakoperatie, maar toch zou ik het proberen, het is echt niet gezond om 8 kilo aftevallen in een week! ik snap je ouders wel aangezien ze bezorgt zijn, als ik jou was zou ik gewoon blijven door eten, hoe veel pijn het ook doet ? neem anders soep of pap ofso iets, iets wat tenminste vloeibaar is en waar je niet op hoeft te kauwen?


    Ze hebben mijn kaak naar voor geschoven, dat houdt in dat ze mijn kaak hebben gebroken en dan naar voor hebben geplaatst en dan vastgemaakt. Daardoor mag ik niet kauwen omdat het nog maar een week geleden is, en dus niet genezen is. Maar omdat ik de eerste dagen niet kon eten, heb ik nu gewoon geen honger meer.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 0:50 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Ze hebben mijn kaak naar voor geschoven, dat houdt in dat ze mijn kaak hebben gebroken en dan naar voor hebben geplaatst en dan vastgemaakt. Daardoor mag ik niet kauwen omdat het nog maar een week geleden is, en dus niet genezen. Maar omdat ik de eerste dagen niet kon eten, heb ik nu gewoon geen honger meer.

    hmm dat is wel lastig ja.. maar toch zou ik het wel proberen, ookal heb je geen eetlust? en ik weet niet of het pijn doet, of hoe want ik heb het niet gehad dus ik kan het me niet voorstellen, maar ik snap dat je niet weet wat je moet doen op dit moment..


    Life is a beautiful struggle

    Twingo schreef:
    (...)
    hmm dat is wel lastig ja.. maar toch zou ik het wel proberen, ookal heb je geen eetlust? en ik weet niet of het pijn doet, of hoe want ik heb het niet gehad dus ik kan het me niet voorstellen, maar ik snap dat je niet weet wat je moet doen op dit moment..


    Pijn heb ik geen last van, ik heb alleen moeite met mijn mond ver open te doen. Momenteel krijg ik er amper één vinger in (normaal moet je vier vingers in je mond krijgen). Ja, ik moet wel eten want mijn ouders komen gewoon naast me zitten om te zien of ik wel eet.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb het ook al voorgehad. Als je vol zit zit je gewoon vol, of je nu veel of weinig hebt gegeten. Het is normaal dat je afvalt als je geen vast voedsel eet, dat gebeurt bij iedereen.
    Maak milkshakes met ijs en chocoladesaus enzo. Probeer zo veel mogelijk te eten, als je vol zit wacht je even en probeer je later nog verder te eten. 'Drink' calorierijke tussendoortjes, maar minstens anderhalf uur van je maaltijd verwijderd zodat je honger krijgt als je moet eten.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 0:55 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Pijn heb ik geen last van, ik heb alleen moeite met mijn mond ver open te doen. Momenteel krijg ik er amper één vinger in (normaal moet je vier vingers in je mond krijgen). Ja, ik moet wel eten want mijn ouders komen gewoon naast me zitten om te zien of ik wel eet.

    hmm.. je zit in een best wel lastig pakket..
    uhm ik zou gewoon naar je ouders luisteren? dan is het denk ik het snelst voorbij ? en neem anders heeeel veel milkshakes. :9~

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 0:57 ]


    Life is a beautiful struggle

    Anitaaa schreef:
    Ik heb het ook al voorgehad. Als je vol zit zit je gewoon vol, of je nu veel of weinig hebt gegeten. Het is normaal dat je afvalt als je geen vast voedsel eet, dat gebeurt bij iedereen.
    Maak milkshakes met ijs en chocoladesaus enzo. Probeer zo veel mogelijk te eten, als je vol zit wacht je even en probeer je later nog verder te eten. 'Drink' calorierijke tussendoortjes, maar minstens anderhalf uur van je maaltijd verwijderd zodat je honger krijgt als je moet eten.


    Ik leef al een week op Fristi en chocomelk. Ik dacht wel dat daar genoeg calorieën inzaten.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Twingo schreef:
    (...)
    hmm.. je zit in een best wel lastig pakket..
    uhm ik zou gewoon naar je ouders luisteren? dan is het denk ik het snelst voorbij ? en neem anders heeeel veel milkshakes. :9~


    Met zulke milkshakes dat je in de winkel kan kopen, steekt onze ijskast vol mee. Maar ik lust alleen de vanille smaak, en die is er niet meer :c


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Ik leef al een week op Fristi en chocomelk. Ik dacht wel dat daar genoeg calorieën inzaten.

    Chocoladesaus en ijs is bij mijn weten heel vettig. Aangezien vast voedsel niet gaat, zou ik echt gaan letten op de calorieën. In Minute Maid zitten bijvoorbeeld ook -redelijk- veel calorieën. Chocolade kan je laten smelten, eeeeehm even denken... Maak papjes, als ik me niet vergis zou gehakt ook nog een beetje moeten gaan (aangezien je er niet echt op moet bijten kan je het in je mond próppen), dan heb je toch iéts van vast voedsel.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 1:02 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Incarcerous schreef:
    (...)

    Met zulke milkshakes dat je in de winkel kan kopen, steekt onze ijskast vol mee. Maar ik lust alleen de vanille smaak, en die is er niet meer :c

    hmpf.. hebben jullie ook nog banaan ? want die is lekker. :Y)
    haha oke nee niet meer, ik heb me 1 x ziek gedronken in die milkshakes, ik was er zo verslaafd aan en toen nog heel goedkoop, en dan had ik altijd vet veel. alleen té veel, moet je van overgeven. ;$
    oke maar back to the point. dat is wel kut ja..


    Life is a beautiful struggle

    Oh had ik dat maar, mijn vader zit te zeuren dat ik eet als een wolf waarna mijn moeder hem grinnikend bevestigd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.