• Yelloo lieverds<3
    Nou, ik heb dus een nieuw idee voor een Quiz maar ik heb van een paar vrienden inzendingen gekregen voor een titel van de Quiz. En ik kan er niet tussen kiezen. Hierover gaat het verhaal:
    Een meisje van 18 jaar leeft ergens in Schotland in een héél erg groot kasteel met haar ouders. Haar ouders zijn nogal mensen die net van 'de jaren vijftig' komen en zijn dus héél erg gesteld op orde en netheid. Daarom moet hun dochter dus ook net zijn, mag ze niet naar bed voordat ze getrouwd is etc. Ook gaan ze op zondag áltijd naar de kerk en houden ze zondag als rustdag zoals veel Christenen zouden moeten doen. Het meisje is een beetje, door haar ouders en hoe ze zich moet gedragen, het buitenbeentje van de school. Tót ze hem ontmoet. Hij, de perfectie. De perfecte jongen waar élk meisje van droomt. Aan hem kan ze álles maar dan ook álles kwijt. Als het meisje op een dag naar een 'Ouderling' moet die haar lessen geeft voor meer op te letten in de kerk word ze ruw aangerand. Ze besluit weg te lopen. Maar wát als de jongen haar niet meer vind en naar haar opzoek gaat? Wát als er met haar dingen gebeuren die niet mogen gebeuren? Komt het allemaal wel goed?


    En dit zijn de titels:
    ThanksTo xPLAYSTATION: De Nette & de perfecte [bedoelt ze zoiets als Belle en het beest x)]
    ThanksTo xGUITAR: You're perfect.
    Life depending.
    Can't live my life.
    ThanksTo TyIsMine: Screw Them,I'm Gone
    Dankje voor mee te helpen +D

    xxoxo'

    Uhm... het tweede ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Screw Them,I'm Gone (A)


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Uhm... het tweede ^^


    Welke tweede? x)

    Screw them, I'm gone is wel grappig, maar ik denk dat het tweede meer bij eht verhaal zelf past.


    Our thoughts you can't decode...

    -EDIT-
    Mensen, zet er a.u.b de titel zélf bij en zeg niet 'de tweede' ofsoo! Want da's moelijk om eraan uit te kunnen >,<

    1; De Nette & de perfecte
    2; You're perfect.
    Life depending.
    Can't live my life.
    3; Screw Them,I'm Gone

    Zo moeilijk vind ik het niet echt x'D
    maar ik vind de tweede het best passen :P


    Our thoughts you can't decode...

    Life depending.


    I found myself in Wonderland.

    Life depending.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    alles voor de perfectie
    choises make the most mistakes
    weglopen van wat?


    een van de drie?


    laraa1997.hyves.nl