• ONE DIRECTION LIGHT UP OUR WORLD LIKE NOBODY ELSE
    we got one direction infection, and there is no cure for it.




    i'm broken, do you hear me.

    hé, die wilde ik ook posten xd


    i'm broken, do you hear me.

    hihihi(aa)


    What's so bad about being different?

    Nieuw hoofdstuk staat online(aa)


    What's so bad about being different?

    ik zag het net, ik ga onmiddelijk leze :D


    i'm broken, do you hear me.

    hihi okaay(:


    What's so bad about being different?



    Cuties<3


    What's so bad about being different?

    en de reactie ook ^^


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:



    Cuties<3




    BIG BIG BIG CUTIES!


    i'm broken, do you hear me.

    Die reactie van jou hea Chelsea..
    Daardoor zit ik hier echt nu met een smile op mijn gezicht.
    Ik vind gewoon dat mensen Niall moeten accepteren zoals hij is.. hij is gewoon geweldig(:


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)



    BIG BIG BIG CUTIES!


    AND OUR FUTURE HUSBANDS!


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    Die reactie van jou hea Chelsea..
    Daardoor zit ik hier echt nu met een smile op mijn gezicht.
    Ik vind gewoon dat mensen Niall moeten accepteren zoals hij is.. hij is gewoon geweldig(:


    wel, ik geef je volledig gelijk, of nee toch niet.. hij is meer dan gewoon geweldig, hij is schattig, lief, bezorgd, grappig en nog zoveel meer en hij kan zingen, de stukjes die hij in de live shows zong zijn geweldig dus hij mag ook vanker zingen van mij. Niall is zo een schatje en dat moeten die mensen dat hem wat zwart maken een keer inzien, hij is zoveel meer !


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    wel, ik geef je volledig gelijk, of nee toch niet.. hij is meer dan gewoon geweldig, hij is schattig, lief, bezorgd, grappig en nog zoveel meer en hij kan zingen, de stukjes die hij in de live shows zong zijn geweldig dus hij mag ook vanker zingen van mij. Niall is zo een schatje en dat moeten die mensen dat hem wat zwart maken een keer inzien, hij is zoveel meer !


    Jaa inderdaad!
    Ik snap niet waarom mensen hem kunnen afkraken.. Hij heeft niet veel solo's gehad. Maar die verdient hij wel. Zijn glimlach is perfect en daar hoeft hij niks aan te veranderen.. Dat gebit dat hij heeft dat hoort gewoon bij hem en dat staat hem gewoon vreselijk cute.


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Jaa inderdaad!
    Ik snap niet waarom mensen hem kunnen afkraken.. Hij heeft niet veel solo's gehad. Maar die verdient hij wel. Zijn glimlach is perfect en daar hoeft hij niks aan te veranderen.. Dat gebit dat hij heeft dat hoort gewoon bij hem en dat staat hem gewoon vreselijk cute.


    ECHT eh,
    zijn tanden maken hem gewoon Niall, hij zou niet staan met een colgatesmile. hij hoort gewoon dit gebit te hebben hij is er helemaal schattig door en zichzelf en ja gewoon Niall


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ECHT eh,
    zijn tanden maken hem gewoon Niall, hij zou niet staan met een colgatesmile. hij hoort gewoon dit gebit te hebben hij is er helemaal schattig door en zichzelf en ja gewoon Niall


    Ja dat is gewoon Niall.. Laat hem maar weer lekker met zijn tanden bloot glimlachen(:


    What's so bad about being different?

    inderdaad, dan is hij nog zo ne cutie (yeah)


    i'm broken, do you hear me.