• Over 2 weken gaan we met heel havo4 weg.
    Ik ga dan naar Berlijn of Londen. -krijg ik volgende week pas te horen-
    Maar ik weet niet of ik wel mee wilt.
    Want ik zie er op dit moment ontzettend tegenop, want ik krijg redelijk snel heimwee.
    En ik kan met geen een kindje uit mijn klas echt goed opschieten...
    Maar 2 jaar geleden, toen ik nog op de mavo zat, gingen we naar Tsjechië, en daar had ik het hartstikke leuk. Hoewel daar ook vriendinnen mee waren, dus dat scheelt ook wel heel erg.

    Maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Als ik er nu over denk zou ik zeggen dat ik niet ga, maar ik denk dat ik er dan heel erg spijt van ga krijgen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Defensive schreef:
    Gewoon gaan en stel je verwachtingen niet te hoog, dan kan het alleen maar heel erg meevallen en heb je er een ontzettend leuke tijd (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik heb ook heimwee, en ben twee jaar geleden dus ook niet meegeweest op ardennenkamp. achteraf had ik er heel erg spijt van.
    juist met kamp leer je je klas beter kennen & kunnen er vriendschappen ontstaan

    ik ben gister terug gekomen van MBO kamp, en heb ook veel NIEUWE mensen ontmoet. probeer zo min mogelijk aan huis te denken en meng je gewoon bij de anderen probeer lol te hebben, ik weet dat het makkelijk praten is,
    maar zoals ik al zij ik heb ook heimwee en had donderdag avond dus ook heimwee, maar had toch een leuke avond ;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Gewoon gaan, misschien ontdek je dat je het beter kunt vinden met iemand in je klas?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als je ergens met tegenzin heen gaat word het juist wel leuk ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MALFOYHEAD schreef:
    Gewoon gaan, dan maak je daar automatisch vrienden.