• Over 2 weken gaan we met heel havo4 weg.
    Ik ga dan naar Berlijn of Londen. -krijg ik volgende week pas te horen-
    Maar ik weet niet of ik wel mee wilt.
    Want ik zie er op dit moment ontzettend tegenop, want ik krijg redelijk snel heimwee.
    En ik kan met geen een kindje uit mijn klas echt goed opschieten...
    Maar 2 jaar geleden, toen ik nog op de mavo zat, gingen we naar Tsjechië, en daar had ik het hartstikke leuk. Hoewel daar ook vriendinnen mee waren, dus dat scheelt ook wel heel erg.

    Maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Als ik er nu over denk zou ik zeggen dat ik niet ga, maar ik denk dat ik er dan heel erg spijt van ga krijgen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik wilde 2 jaar geleden ook bijna niet meegaan omdat ik mijn klas niet echt geweldig vind. Achteraf ben ik enorm blij dat ik toch ben gegaan, want het was echt gezellig. Iedereen trok de hele week gewoon met elkaar op en we hebben sowieso hele leuke dingen gedaan.

    Gewoon gaan, dan maak je daar automatisch vrienden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ja, ik weet dat het uiteindelijk wel zal meevallen, maar stiekem moet ik nu al bijna huilen als ik eraan denk om mee te gaan... ;$


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Misschien is het wel een goed idee om te gaan en die mensen beter te leren kennen, en vrienden te maken, je weet nooit op voorhand of iets zal mee vallen of tegen vallen. Ik zou de kans nemen moest ik kunnen. Maar de beslissing is natuurlijk voor jou =)


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    tegen heimwee is het beste middel : een telefoon,
    neem je gsm mee en dan kan je af en toe naar huis bellen?
    en ik vind dat je een reis nooit mag laten schieten,
    je weet nooit wat je meemaakt of dingen die je ziet dat je zou kunnen missen. en dat je met niet veel mensen opschiet...
    fuck those losers (excuseer (A))
    maar, je moet er natuurlijk zelf over beslissen,
    en wie weet maak je daar net vrienden die vroeger niet-vrienden waren?
    ik zou het zeker niet laten voor bepaalde personen,
    maar het is jou keuze,
    en jij moet nog altijd doen wat jou het beste lijkt en waar jy je het beste bij voelt
    x

    Gewoon gaan! Op zo'n momenten leer je de mensen om je heen beter kennen en misschien zit er iemand tussen waar je wél mee kunt opschieten! Als je niet gaat dan zal je daar ook nooit achter komen. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    In de derde klas bij mij kregen we ook zo'n keuze (London, Parijs) en ik ging niet mee omdat ik niet kon opschieten met de klas en weetje, was de beste beslissing die ik ooit had gemaakt want ik kreeg dan wel een week extra stage maar teminste zat ik niet vast in het buitenland met mensen die ik niet kon of niet mocht.
    En ondanks dat ik niet ging kon ik later wel gewoon met mijn klas opschieten!
    Ik mis ze nu hartstikke (op de bitches na XD) en niemand had nog die buitenland reis genoemd.
    Maar als je wel wilt gaan moet je dat gewoon doen!
    Wat JIJ beslist is de beste beslissing!


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    ik ga over 2 weken ook op schoolkamp :'D (15september tot die ene vrijdag)_O_


    Shoganai i ne~

    Gewoon gaan en stel je verwachtingen niet te hoog, dan kan het alleen maar heel erg meevallen en heb je er een ontzettend leuke tijd (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik ga dit jaar ook op kamp naar London, Parijs of de Ardennen, en weet ook niet of ik wel mee wil. Om precies dezelfde redenen.

    Toch denk ik dat ik wel mee ga, aangezien je op zo'n kamp je klas beter leert kennen (lijkt mij). En wie weet zit er uiteindelijk wel iemand in mijn klas waar ik goed mee op kan schieten.


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    ik dacht eerst ook dat ik heimwee ging krijgen als ik een paar dagen naarmn nicht ging die helemaal aan de andere kant van nederland woont.
    toen ik daarw as bleek jhet helemaal niet het geval te zijn en was het een supertijd!
    dus als ik jou was; ga gewoon mee, je krijgt het er vast leuk!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik heb ook snel heimwee maar ik zou gewoon gaan als ik jou was;) je weet het nooit :'D Het word vast harstikke leuk!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Wees blij dat je gaat
    Ik ga waarschijnlijk nog steeds naar een pretpark


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ga gewoon wel, anders krijg je serieus spijt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben woensdag ook op schoolkamp gegaan, ik zag er ook tegenop, want ik krijg echt snel heimwee. Ik heb er gelukkig wel vriendinnen. De eerste dag moest ik ook huilen, maar daarna viel het allemaal mee. Het was superleuk! Ga jij ook gewoon en kijk maar hoe het gaat. Je kunt ook tegen je moeder zeggen dat die tegen de leraar zegt dat die je gewoon komt halen als je echt niet meer wil. Dan kun je sowieso weg als je echt weg wil.