• Dit is een serieus topic, dus graag serieuze reacties.

    Ik ben dus L. en ik ben 12.
    Ik ben zo'n beetje sex-addict. Ik vinger me graag, ik doe het met een vibrator. (Die van me moeder.) Maar nu is het zo, nadat ik ben klaargekomen voel ik me altijd zo vies.

    Heeft iemand dit ook?

    P.s. Ik heb dit account aangemaakt omdat ik me er voor schaam.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 17:00 ]

    Fountain schreef:
    (...)
    Nop.
    Ma djeezes mense, neem et ni zo fucking serieus op --"


    Je neemt het zelf toch ook vet serieus op? Ze vraagt juist of we het serieus op willen nemen. Een beetje respect tegen over dat meisje.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Reageer allemaal even normaal? Maar misschien kun je dit soort dingen beter op Girlscene.nl ofzo posten, daar wordt er misschien wel normaal op gereageerd.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    o.o......0.0 *denkt even* O.O *rent weg uit topic voor dat ik iets verkeerds ga zeggen*


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    o.o......0.0 *denkt even* O.O *rent weg uit topic voor dat ik iets verkeerds ga zeggen*

    Of je reageert gewoon niet.


    -

    MALFOYHEAD schreef:
    (...)
    Maak je niet druk, misschien is het wel echt zo? Ben jij hier zo lullig bezig tegenover haar.

    Whatever.
    Think what you want. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou, gebruik in ieder geval niet jouw moeder's vibrator, dat is gewoon extreem onhygiënisch.
    Over de rest ga ik niet oordelen, je kan beter naar een forum gaan waarop dit soort vragen constant voorkomt...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Fountain schreef:
    (...)
    Komaan, 12.
    12 en seks... Ze weten amper wat het betekent.

    You'd wish :] Ik wist toen ik 12 was ruim voldoende om mijn proefwerk Voortplanting te kunnen halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gebruik iemand anders zijn speeltjes, en je kunt het beter op een andere plek zetten. Bijvoorbeeld van die sites waar ze echt op de pubertijd doelen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    C18 schreef:
    (...)
    You'd wish :] Ik wist toen ik 12 was ruim voldoende om mijn proefwerk Voortplanting te kunnen halen.

    Same Maar dan bén ik 12.


    Let it come and let it be

    Ik denk dat je het beter kan vragen op een forum als Girlscene al wordt je daar als je twaalf bent niet heel serieus genomen..


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    C18 schreef:
    (...)
    You'd wish :] Ik wist toen ik 12 was ruim voldoende om mijn proefwerk Voortplanting te kunnen halen.


    Same here. Onze meester stond dan voor de klas te vertellen. Man, altijd was iedereen aan't lachen.

    Fountain schreef:
    (...)
    Komaan, 12.
    12 en seks... Ze weten amper wat het betekent.


    Oh denk je dat? Dan moet je eens goed de gesprekken van een brugklasser gaan luisteren, de meeste daar zijn 12 of 13.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jongens, ze vroeg om serieuze antwoorden? Je voelt je ook kut als je nergens steun krijgt, al zijn je dagelijkse dingen best raar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    0NEDIRECTI0N schreef:
    Ik denk dat je het beter kan vragen op een forum als Girlscene al wordt je daar als je twaalf bent niet heel serieus genomen..


    Dan zet je het op girlscene en zet je er je leeftijd niet bij.
    Het kan dat je je vies voelt omdat je je moeders vibrator gebruikt,
    of omdat je je eigen vocht vies vind?
    Wat meerdere al zeiden; douchen en schoon ondergoed.


    I'm in love with you and all your little things

    Shaftesbury schreef:
    Vreeeeeemd. :8


    Ivar Oosterloo.