• Dit is een serieus topic, dus graag serieuze reacties.

    Ik ben dus L. en ik ben 12.
    Ik ben zo'n beetje sex-addict. Ik vinger me graag, ik doe het met een vibrator. (Die van me moeder.) Maar nu is het zo, nadat ik ben klaargekomen voel ik me altijd zo vies.

    Heeft iemand dit ook?

    P.s. Ik heb dit account aangemaakt omdat ik me er voor schaam.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 17:00 ]

    Ik moest hierop reageren, maar eigenlijk weet ik niks te zeggen buiten dit: weird. :'DD


    All was well.

    Waarom denken mensen altijd dat meisjes op een forum sex-experts zijn?
    Lol, weet ik veel waarom jij je vies voelt. Maar idd je moet je moeders speeltjes niet gebruiken dat is zo smerig dat ik er misselijk van wordt.


    Here & Now

    Trouwens, je hoef je niet te schamen. Vingeren en geïnteresseerd zijn is heel normaal hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is normaal, dat je er na vies voelt, want je denkt vast ja ik ben nog zo jong, en ik doe dit, en misschien andere mensen niet. Ookal vinger ik me zelf niet, ik begrijp je wel, je moet er niet voor schamen meis, iedereen doet het wel bij zijn eigen, vingeren of rukken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Klaarkomen ís vies, dat hoort gewoon zo :W


    -

    Adrian schreef:
    Dat is normaal, dat je er na vies voelt, want je denkt vast ja ik ben nog zo jong, en ik doe dit, en misschien andere mensen niet. Ookal vinger ik me zelf niet, ik begrijp je wel, je moet er niet voor schamen meis, iedereen doet het wel bij zijn eigen, vingeren of rukken.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik kan niet kiezen D:




    Everyone does it, but only the guys will ever admit it and joke about it :Y) Girls are weird D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    Ik kan niet kiezen D:




    Everyone does it, but only the guys will ever admit it and joke about it :Y) Girls are weird D:

    Haha bij onze vriendengroep praat iedereen er gewoon open over :'D


    Alis volat propriis.

    MrsLovett schreef:
    Trouwens, je hoef je niet te schamen. Vingeren en geïnteresseerd zijn is heel normaal hoor.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    DeSlenderman schreef:
    Ik kan niet kiezen D:




    Everyone does it, but only the guys will ever admit it and joke about it :Y) Girls are weird D:


    Niet helemaal waar. Ik ken een paar meiden die daar wel gewoon heel open over praten hoor. Soms wel eens iets té open naar mijn mening, maargoed.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je hoeft je niet vies te voelen, heel veel mensen doen het.
    Maar misschien is dit eerder een vraag voor het Forum van KJT.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Klaarkomen/masturberen is iets heel normaals en niks om je voor te schamen of je vies door te voelen.
    Het hoort nou eenmaal bij het leven en je hormonen. Ik denk dat iedereen dat in het begin heeft, maar daar groei je wel overheen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Uhm ja..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ha ha ha.


    Olive

    Op jouw leeftijd moet je nog in de speeltuin spelen, niet bezig zijn met dat soort dingen...
    En dan nog van je moeder, weet je hoe degoutant?
    Achja, jouw leven, jouw keuze. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.