• !!!NEW DRINKING WARNING, JUST RELEASED!!!:
    Vodka & Ice will ruin your kidneys. Rum & Ice will ruin your liver. Whiskey & Ice will ruin your heart. Gin & Ice will ruin your brain. Pepsi & Ice will ruin your teeth. Apparently Ice is not good for you!!! Warn all your friends to lay off the Ice!!

;D

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ecanus schreef:
    (...)

Mijn vader was een zware alcoholist, die dankzij zijn verslaving mijn leven verpest heeft en dankzij de verslaving uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd. Geloof me, dan is het niet grappig meer (krul)

Geen aanval op jou ofzo, wil gewoon even mijn standpunt duidelijk maken ^^ Ik kan begrijpen dat anderen dit wel grappig vinden.

Ik wil niet grof overkomen, maar dan zou je nooit grappen meer kunnen maken zonder bang te zijn voor wat een ander meemaakt. Het spijt me van je vader.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Void schreef:
    I lol'd.:'D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

True story bro
    :]

Romanian schreef:
    Made my day. :Y)

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.