• Dus ik blijf bij mijn 24jarige nicht slapen vandaag maar ze moet morgen om 8uur al gaan werken dus is ze al gaan slapen wat best logisch is. Ik daarentegen ben nog op m'n laptop maar net hoorde ik buiten zo een eng geluid, net of er een fiets werd gestolen. Want 1week geleden is er hier een fiets gestolen in de nacht dus ik dacht 'oh nog 1!' dus begin ik heel luid te roepen en m'n nicht wakker te schudden. "IEMAND GAAT EEN FIETS STELEN! MIJN FIETS STAAT DAAR OOK! OMG!" dus springt zij meteen wakker en kijkt door het raam, want ik durfde niet ik gokte gewoon dat er wel degelijk een fiets werd gestolen, blijkt dat er een mevrouw haar eigen fiets gewoon los deed. Dus mijn nicht "nu heb je me wakker gemaakt voor niets.." oops. Dat was echt een fail ..

    Hebben jullie nog fails meegemaakt zo in de nacht?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 3:59 ]


    count the blessings

    ZARRY schreef:
    (...)

    Haha, ik wil gaan slapen met de gedachte dat ik binnen 1week school heb, maar dan wil ik ook opblijven met de gedachte dat ik nog MAAR 1week heb om laat te slapen, dilemma dus haha. En ik ben aan het vasten dus straks nog snel wat eten xd


    Oh hihi, ik ga niet vasten omdat ik bijna elke dag honger heb. Is gewoon te lang, mijn zusje is net gaan slapen -zij gaat wel vasten-. Dus schrijf ik gewoon aan mijn story (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ben ik nu zo dom? Wie zijn dat?


    Welke zender??


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh hihi, ik ga niet vasten omdat ik bijna elke dag honger heb. Is gewoon te lang, mijn zusje is net gaan slapen -zij gaat wel vasten-. Dus schrijf ik gewoon aan mijn story (a')


    Haha nice! Het vasten gaat kinda héel goed bij me tot mijn verbazing. En dat JLS-ding was op de turkse zender - weet niet of je dat hebt - Number One Tv ofzo. Maar het is al gedaan haha.


    count the blessings