• Dus ik blijf bij mijn 24jarige nicht slapen vandaag maar ze moet morgen om 8uur al gaan werken dus is ze al gaan slapen wat best logisch is. Ik daarentegen ben nog op m'n laptop maar net hoorde ik buiten zo een eng geluid, net of er een fiets werd gestolen. Want 1week geleden is er hier een fiets gestolen in de nacht dus ik dacht 'oh nog 1!' dus begin ik heel luid te roepen en m'n nicht wakker te schudden. "IEMAND GAAT EEN FIETS STELEN! MIJN FIETS STAAT DAAR OOK! OMG!" dus springt zij meteen wakker en kijkt door het raam, want ik durfde niet ik gokte gewoon dat er wel degelijk een fiets werd gestolen, blijkt dat er een mevrouw haar eigen fiets gewoon los deed. Dus mijn nicht "nu heb je me wakker gemaakt voor niets.." oops. Dat was echt een fail ..

    Hebben jullie nog fails meegemaakt zo in de nacht?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 3:59 ]


    count the blessings

    Héhé, ja ik ook.

    Ik was bij mijn zus gaan slapen. Dus 's nachts werd ik wakker (had ik niet door, slaapwandelen) en was ik dus de muur aan't beklimmen. Kwam me zus de kamer binnen; 'Wat ben jij aan het doen?' Ik; 'Ik moet naar de wc, maar vind de deur nergens.' Zegt ze dat ik moet meekomen naar de wc, wil ik dan de deur om de zolder op te gaan openen omdat ik dacht dat daar de wc was.

    Heeft ze me verteld, de volgende dag. Heel weird.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 4:03 ]

    Haha nee niks meegemaakt, maar ik blijf wakker tot iedereen ofline gaat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    IMSWAG schreef:
    Héhé, ja ik ook.

    Ik was bij mijn zus gaan slapen. Dus 's nachts werd ik wakker (had ik niet door, slaapwandelen) en was ik dus de muur aan't beklimmen. Kwam me zus de kamer binnen; 'Wat ben jij aan het doen?' Ik; 'Ik moet naar de wc, maar vind de deur nergens.' Zegt ze dat ik moet meekomen naar de wc, wil ik dan de deur om de zolder op te gaan openen omdat ik dacht dat daar de wc was.

    Heeft ze me verteld, de volgende dag. Heel weird.



    Hahahaha, geweldig. De muur beklimmen hahaha.
    Maar echt, het leek zo hard op een geluidje dat iemand een fiets ging stelen! Die stomme mevrouw, ik heel in shock! Oh en ik lees nu op tv dat Will Smith en zijn vrouw Jada Pinkett gaan scheiden. Ze lullen echt maar die media, ik heb nog net gelezen dat ze NIET gaan scheiden thank god, ik vind hen schattig!


    count the blessings

    Uneventful schreef:
    Haha nee niks meegemaakt, maar ik blijf wakker tot iedereen ofline gaat.


    Ik kan niet slapen, + ik heb weer een leuk MSN gesprek met ZARRY aka Ipek.

    ZARRY schreef:
    (...)


    Hahahaha, geweldig. De muur beklimmen hahaha.
    Maar echt, het leek zo hard op een geluidje dat iemand een fiets ging stelen! Die stomme mevrouw, ik heel in shock! Oh en ik lees nu op tv dat Will Smith en zijn vrouw Jada Pinkett gaan scheiden. Ze lullen echt maar die media, ik heb nog net gelezen dat ze NIET gaan scheiden thank god, ik vind hen schattig!


    Dat zou nogal raar zijn, hun twee die gaan scheiden. Gelukkig is het niet waar. ^^

    Uneventful schreef:
    Haha nee niks meegemaakt, maar ik blijf wakker tot iedereen ofline gaat.


    Haha, ik wil gaan slapen met de gedachte dat ik binnen 1week school heb, maar dan wil ik ook opblijven met de gedachte dat ik nog MAAR 1week heb om laat te slapen, dilemma dus haha. En ik ben aan het vasten dus straks nog snel wat eten xd


    count the blessings

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ik kan niet slapen, + ik heb weer een leuk MSN gesprek met ZARRY aka Ipek.



    JAAAA! xd


    count the blessings

    ZARRY schreef:
    (...)

    Haha, ik wil gaan slapen met de gedachte dat ik binnen 1week school heb, maar dan wil ik ook opblijven met de gedachte dat ik nog MAAR 1week heb om laat te slapen, dilemma dus haha. En ik ben aan het vasten dus straks nog snel wat eten xd


    Ja, ik wil weer op een normaal ritme komen, maar dan moet ik een hele nacht wakker blijven en dan op tijd gaan slapen. Was ik vorige week ook van plan, maar dat boeit niks. Nu proberen om het wel écht te doen.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Dat zou nogal raar zijn, hun twee die gaan scheiden. Gelukkig is het niet waar. ^^


    Inderdaad, oeh JLS op tv. Niet dat ik hen ken ofzo, ik vind hun stemmen wel leuk!


    count the blessings

    ZARRY schreef:
    (...)

    Inderdaad, oeh JLS op tv. Niet dat ik hen ken ofzo, ik vind hun stemmen wel leuk!


    Ben ik nu zo dom? Wie zijn dat?

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ja, ik wil weer op een normaal ritme komen, maar dan moet ik een hele nacht wakker blijven en dan op tijd gaan slapen. Was ik vorige week ook van plan, maar dat boeit niks. Nu proberen om het wel écht te doen.


    Jaa inderdaad! En wat volg je op school?


    count the blessings

    ZARRY schreef:
    (...)

    Jaa inderdaad! En wat volg je op school?


    Latijn, jij?

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Ben ik nu zo dom? Wie zijn dat?


    Ik ken ze ook niet hoor, nieuw groepje ofzo denkik.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 4:12 ]


    count the blessings

    ZARRY schreef:
    (...)

    Ik ken ze ook niet hoor, nieuw groepje ofzo denkik.


    Oh haha.

    IMSWAG schreef:
    (...)

    Latijn, jij?


    Woohoo slim! Ik heb 2jaar Latijn gedaan waarna ik het kotsbeu was endan ben ik overgestapt naar Economie Moderne Talen met 4uur wiskunde en nu ga ik naar het 4de Eco talen xd


    count the blessings