• Mijn vriendje heeft een tattoo van mijn naam(wel een kleine tattoo) op zijn rug. So sweet!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)
    Ik ben nu in de 7de hemel(wat ik trouwens al was).



    Heeft jullie vriendje ook iets heel liefs voor jullie gedaan?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    DeSlenderman schreef:
    Oeh, ik hoop dat t niet uitgaat, want dan kan ie alleen maar meisjes daten met dezelfde naam als jij D:

    Ik vindt t eng O_O


    *Ziet plots alwin voor zich emt een Emma Watson tattoo op zijn neus*

    O.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DeSlenderman schreef:
    Oeh, ik hoop dat t niet uitgaat, want dan kan ie alleen maar meisjes daten met dezelfde naam als jij D:

    Ik vindt t eng O_O


    Whaha eng? Wow ja dat is waar...uhm shit als mijn zusje haar 2de naam als voornaam neemt dan heet ze dus Kristen(en nu heb ik het over mijn zusje van 13).

    Alsjeblieft mensen! Het gaat heus niet uit


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Deletrius schreef:
    Aaaah lief! Ik heb geen vriendje ;(


    Inspiration can hit you any time

    Dat is lief
    Nah,ik heb geen vriend :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    DeSlenderman schreef:
    Oeh, ik hoop dat t niet uitgaat, want dan kan ie alleen maar meisjes daten met dezelfde naam als jij D:

    Ik vindt t eng O_O


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Da's wel lief, maar ik zou 't voor geen goud doen, haha. (:
    Mijn vriendje en ik hebben samen een liedje, wat staat voor onze relatie. Nou heeft hij de gitarist van die band gevraagd of hij een ontwerp wil maken zodat hij de songtekst op zijn muur bij hem thuis kan schilderen.
    De gitarist heeft ja gezegd, hihi. c:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Anitaaa schreef:
    Ik hoop dan wel dat je relatie blijft duren want anders is dat zonde van die dude z'n lijf x]


    None but ourselves can free our minds.

    Videotape schreef:
    Nee, dat vind ik eigenlijk een beetje eng. Ik zou me ongemakkelijk voelen als mijn naam op mijn vriendje stond. (Als ik er één had)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Videotape schreef:
    Nee, dat vind ik eigenlijk een beetje eng. Ik zou me ongemakkelijk voelen als mijn naam op mijn vriendje stond. (Als ik er één had)


    + Stel dat het uit gaat. Dan is het echt creepy dat hij jouw naam op zijn lichaam getatoeërd heeft. D:

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Whaha eng? Wow ja dat is waar...uhm shit als mijn zusje haar 2de naam als voornaam neemt dan heet ze dus Kristen(en nu heb ik het over mijn zusje van 13).

    Alsjeblieft mensen! Het gaat heus niet uit


    Hoe lang hebben jullie al een relatie?


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    *Ziet plots alwin voor zich emt een Emma Watson tattoo op zijn neus*

    O.O


    *ziet Lizz voor zich met in grote letters AMY op haar voorhoofd*


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Hoe lang hebben jullie al een relatie?


    Uhm 3 jaar maar die 3 jaren wist niand ervan en dit jaar hebben we pas bekend gemaakt dat we iets hebben. En voor onze relatie waren we beste vrienden

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 1:19 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)


    Weet ik niet, maar zeker heel lang. We waren voor onze relatie beste vrienden


    Je weet niet? :P
    Hm, okay, dan is het iets anders denk ik, omdat je elkaar al heel lang kent. Maar ik zou het zelf nog steeds niet doen. Alle relaties hebben een breekpunt, en het gebeurt te vaak dat die gevonden word. en daarna zit je vast met een tattoo van iemand


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    *ziet Lizz voor zich met in grote letters AMY op haar voorhoofd*


    In sierlijke letters op mn pols ja (joehoe) met engelen vleugels.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat is echt wel lief:P Hopelijk blijven jullie dan samen:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.