• Oke, laat ik beginnen met vertellen dat mijn ouders allebei in het buitenland wonen: me moeke in Zuid-France en me papsk in Noorwegen. En het was dus aan mij deze vakantie om te kiezen naar welke van de twee landen ik zou willen. Iedere kant heeft zo zijn voordelen en nadelen. Maar ik koos toch voor het onbegrijpelijke voor "normale" mensen en koos dus echt waar het koude Noorwegen. Ik heb die keuze om verschillende redenen gemaakt, maar de grootste was toch echt al omdat ik de taal vloeiend spreek en ik dankzij dat land mijn droom waar kan maken.. Anyways; ik ben nu nog bij me moeder in France en zal morgen terug naar Nederland gaan om iedereen gedag te zeggen en om me spullen te halen. Maar ik zal heel eerlijk zijn; ik ben zo ontzettend nerveus voor de volgende week woensdag, de dag dat mijn school daar dus begint. - de scholen zijn daar al begonnen maar vanwege mijn late keuze begin ik woensdag dus-. maar nu ben ik dus zo nerveus! Niet alleen omdat het een hele nieuwe school voor me is maar ook omdat.. ik wou iemand helpen met wiskunde enzo en ik weet gewoon niets meer na deze vakantie! Hoe the fuck wil ik intelligent overkomen als ik niets meer weet?

    Na goed, ik begin me opeens eigenlijk af te vragen waarom ik deze topic maak maar goed...
    heeft iemand misschien tips ofzo? Hoe the fuck kan ik van me zenuwen af komen? of een betere vraag; hoe kan ik intelligent overkomen als ik me hersenen op het strand heb laten liggen? -.-' < iemand meer dit probleem?

    bleegh.

    xx.


    ed westwick <3

    Gewoon oude schoolboeken doorbladeren


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Grover schreef:
    Gewoon oude schoolboeken doorbladeren


    die heb ik dus allemaal al ingeleverd :$


    ed westwick <3

    Ik denk dat iedereen daar een beetje last van heeft na de vakantie, maar dat het na een weekje wel weer over is (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ik denk dat iedereen daar een beetje last van heeft na de vakantie, maar dat het na een weekje wel weer over is (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Soundeffect schreef:
    Ik denk dat iedereen daar een beetje last van heeft na de vakantie, maar dat het na een weekje wel weer over is (:


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one