• Ik mag heel mijn kamer veranderen! Drie muren zullen gebroken wit worden en één muur heel donker goudbruin.

    Ik heb in de kringloopwinkel een mooie oude tafel op de kop kunnen tikken voor 10 euro die ik als bureau ga gebruiken en een oude stoel voor 5 euro die ik als bureaustoel ga gebruiken. Verder krijg ik een tweepersoonsbed en mijn oude bed ga ik als zetel gebruiken. En mijn groene tienerkleerkast is verwisseld door een mooie, antiek-achtige (natuurlijk geen écht antiek) kleerkast.


    Maar enfin, wat ik eigenlijk wil vragen; hebben jullie leuke ideetjes om mijn kamer wat leuker/gezelliger te maken? Het liefst in een vintagedesign-achtige stijl.



    Wat ik al heb:

    * Oude muziekplaten op een muur plakken (die ga ik ook kopen in de kringloopwinkel)
    * Een mooie, oude spiegel
    * Leuke kapstokken waar mijn handtassen aan komen te hangen
    * Drie paspoppen
    * Bruine sfeerlampjes
    * Een prikbord om vanalles en nog wat aan op te hangen
    * Verschillende kussentjes voor op mijn zetel/bed
    * Drie grote horizontaal-langwerpige zwartwitfoto's van oude films die ik boven elkaar ga hangen



    Ohja! Wat ik nog heel graag zou willen hebben, zijn oude radio's (bijvoorbeeld), televisies (bijvoorbeeld) en fototoestellen (maar die oude fototoestellen kan ik in Marokko kopen) om dan boven elkaar op planken te zetten. Maar in de kringloop zijn die radios en televisies erg duur, 70 euro per stuk. Dus ik vroeg me af... Weet iemand hoe je daar goedkoop aangeraakt of is hier iemand dat er zo nog ééntje op zolder heeft staan en die weg wilt? Uiteraard hoeft die niet te werken en mag die kapot en versleten zijn. (Ik wil er ook nog wel wat geld voor geven, maar geen 70 euro).


    If we had not a soul, music would have created it.

    Weirwood schreef:
    Oude glazen cola flesjes :9~


    Oeeeeh, ja! En dan op een rijtje op een oud schap ofzo. Maar dat zal dan later pas komen, tegen dat ik alle flesjes heb kunnen verzamelen. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zo'n mooie vintage deken voor als sprei over je bed?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 17:07 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beschilder één van de oude LP's van je ouders en hang die op in je kamer :] Heb ik een gast in Frankrijk zien doen, die dingen waren vet!


    No growth of the heart is ever a waste

    Van die oude poppen? Of als je veel boeken hebt:


    I live for the applause, you will die for it.

    Weirwood schreef:
    Oude kleerhangers met je jurkjes eraan :')?


    Haha, jij bent op dreef! Wel... Dat had ik ook in gedachten! Zo een touw van aan het plafond waaraan dan een oude kapstok aanhangt! Maar mijn ouders willen liever geen gaten in het plafond maken... Of bedoel jij het anders?(:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Weirwood schreef:
    Zo'n mooie vintage deken voor als sprei over je bed?


    Dat heb ik al! (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Platenspeler met wat platen erbij. Dat heb ik thuis liggen, is heel cool. (nerd) Die kan je normaal wel op ebay ofzo vinden...


    All was well.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Haha, jij bent op dreef! Wel... Dat had ik ook in gedachten! Zo een touw van aan het plafond waaraan dan een oude kapstok aanhangt! Maar mijn ouders willen liever geen gaten in het plafond maken... Of bedoel jij het anders?(:

    Da's ook wel leuk o_o Uhm, ik bedoel meer zo'n houten stang *lekker duidelijk* waar je je jurkjes aan op kan hangen met oude kleerhangers.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oude parfumflesjes? x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat voor een mega kamer heb jij? (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    inFAMOUS schreef:
    Van die oude poppen? Of als je veel boeken hebt:



    Oude poppen heb ik niet en vind ik eng, ghehe. Maar dat van die boeken is inderdaad leuk idee! Dan moet ik wel alle oude boeken/tijdschriften in huis verzamelen, want relatief nieuwe boeken zouden misstaan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oude landkaarten, theeblikjes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Snor schreef:
    Wat voor een mega kamer heb jij? (krul)


    Hahaha, euhm... Ik mag niet klagen, maar het is ook zeker geen overdreven grote kamer. Maar ik vind het leuk om veel op mijn kamer te hebben staan, dat is gezellig. (krul)


    If we had not a soul, music would have created it.

    C18 schreef:
    Beschilder één van de oude LP's van je ouders en hang die op in je kamer :] Heb ik een gast in Frankrijk zien doen, die dingen waren vet!


    Zo'n oude muziekplaten ga ik ophangen aan één van mijn witte muren, op die manier dat de helft ervan ongeveer bedekt is. Maar ik ga ze in hun hoes laten, want ik vind die oude prenten zo leuk. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Weirwood schreef:
    Oude landkaarten, theeblikjes.


    Een oude landkaart! Geweldig, daar ga ik sowieso naar op zoek!


    If we had not a soul, music would have created it.