• Ik ga 1 september na het eerste middelbaar en vroeg me iets af. Ik wil graag een Eastpack en die krijg ik dus ook. Maar voor het eerste middelbaar, is 24 liter dan genoeg? En welke is mooier? Oh, hebben jullie een leukere? Zeg dan welke, + site graag!



    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 3:15 ]

    Ik vind de 2e het leukste.
    Bij mij was zoiets niet genoeg voor het 1e middelbaar. Alleen voor 5e en 6e en dan zat het soms nog krap. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, ik vind die gele wel mooi. Maar dat is vooral omdat de printjes heel druk worden met de kleding die je aandoet enzo. (;
    Ik heb aan mijn eastpak altijd genoeg gehad, ik doe gymnasium en dat zijn vrij veel boeken. Sowieso heb je altijd nog een kluisje. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    De eerste (: + Ik heb zelf ook een eastpack, vrij flashy roze en geel met allemaal verschillende gebouwen (Big Ben etc) op ^^

    Oh en ik heb ook zo eentje -even groot als die- en bij mij is het voldoende (: Tip; steek bepaalde vakken samen in één map, pakt minder plaats in.

    Ik zou voluit voor die 2de gaan.
    Die 3de is afschuwelijk, ik haat geel.
    En die 1ste is te zomers... En te druk en de kindjesachtig... en gewoon UGLY! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    1ste die zijn heel in (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind de tweede het mooist en ik heb ook altijd een Eastpack gehad en nog nooit problemen gehad met dat de tas te klein was (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Void schreef:
    Neem de eerste, die is zo cute!:9~


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Tortuga schreef:
    Ik zou voor de eerste gaan! En eastpacks doen het altijd goed op het middelbaar ;D


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb een blauwe voor dit jaar en ik zou voor de eerste gaan (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.