• En ik snap niet waarom.

Ik heb dus voor het eerst een cover gemaakt met FotoFlexer, en ik sla hem op en wil hem in Word zetten, máár hij doet het niet.
    In de map waar die staat zie ik alleen een Windows-icoontje en ik kan hem niet openen met welk programma dan ook :x
    Heb ik gewoon iets heel doms gedaan ofzo? I don't get it en ik wil m'n cover 8D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Dat heb ik ook.. ik sla ze ook nooit op in fotoflexer, ik maak het, en maak dat een screenshot

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    Dat heb ik ook.. ik sla ze ook nooit op in fotoflexer, ik maak het, en maak dat een screenshot

Hee, ik doe altijd precies hetzelfde.

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

Escritura schreef:

Dat heb ik ook maar gedaan dan. Weet ik in elk geval dat het niet aan mij lag, maar aan 't programma 8D
    Thankyou voor de tip van de screenshot ;D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

No problem ^^

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Je moet op het icoontje klikken en dan 'naam wijzigen' kiezen. Achter de naam die je het bestand gegeven hebt, moet je dan .jpg zetten. Dan zou het normaal wel moeten werken.

I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury