• Ik ben dus Chantal...
    12 jaar.. vandaag was me eerste dag op de middelbare.
    Het was tof... natuurlijk!
    Maar het lijkt wel alsof me vrienden het niet boeit...
    Is er ook nog een ik? Besta ik uberhaubt?
    Als ik bijvoorbeeld zei dat ik moe was praatte ze eroverheen,
    Zijn dit mijn echte vrienden wel?
    Ik voel me nu heel rot alsof ik alleen ben....
    En mijn vrienden me niet eens kennen?
    Ik weet niet meer wat ik ermee moet...
    Als ik ze de waarheid zeg zeggen ze weer dat ze het toch te druk hebben met hen o zo leuke leventje.....
    Ik weet echt niet wat ik moet...
    weet iemand misschien raad? ofzo?...
    wel... ik moest dit gewoon even kwijt


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Schrijf alles op in een dagboek, dat werkt beter dan het hier neer zetten. En zoek anders andere kinderen op, als je hen niet aardig vind =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hou je ogen open; misschien zijn er wel andere leerlingen die (ook) leuk zijn om mee om te gaan.

    Ik ken het gevoel.
    Mijn mama heeft me de raad gegeven om alles in een dagboek te schrijven.
    Zoek ook nog andre vrienden die je wel zien staan , die wel om je geven, want ik zeg je dit zijn geen echte vrienden.Als je nog wilt praten pb me maar.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Op mijn eerste middelbare school dag, was het precies hetzelfde verhaal. Ik was het zat dus zei ik gewoon wat me dwarszat. Nou oke, we hadden toen een tijdje ruzie. Maar ik heb vele leukere vrienden gemaakt, dus wat mijn raad is:
    Zeg gewoon eerlijk tegen ze wat je ervan vindt.

    Zoals de andere hier boven zeggen, ja, schrijf alles misschien op in een dagboek. Dan zie je het beeld ook beter en misschien voe je je ook beter.

    Succes! (flower)


    I will be.

    Dat had ik ook in het eerst emiddelbaar omdat al mijn vrienden andere interesses kregen en ons groepje uit elkaar viel, maar toen leerde ik andere mensen kennen. Ik ben zeker dat dat bij jou ook het geval gaat zijn (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat de anderen zeggen, een dagboek helpt wel.
    Maar je zult je er zelf ook overheen moeten zetten, voor je vrienden is het ook hun eerste dag op de middelbare en dat is natuurlijk heel spannend, ik begrijp ook wel dat ze dan even geen zin hebben om te horen dat jij moe bent. No offence.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ehm ik heb vrienden die al in de 2e zitten en van mijn oude school
    het zijn er niet perse van de 1e en ze zitten ook niet allemaal op mijn school natuurlijk mijn oude vrienden om het zo te zeggen


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    2Krull4U schreef:
    Hou je ogen open; misschien zijn er wel andere leerlingen die (ook) leuk zijn om mee om te gaan.


    Firm believer of all that is magic

    Kijk, het is voor iedereen anders nu jullie in het middelbaar zitten. Zij moeten zich ook aanpassen, dus wacht nog even af.


    Has no one told you she's not breathing?

    Same shit, every year.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Weet je, vrienden veranderen in het begin veel. Had ik ook last van. Nu heb ik de beste vrienden van de wereld! Het is bij een change van school vaak ook een change van vrienden! Komt goed!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je vind gauw genoeg nieuwe vrienden op de middelbare (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Het is niet beledigent bedoelt,maar heb je ook naar hun geluisterd? (ik was er niet bij dus weet er weinig af) maar je kan misschien ook proberen in hun schoenen te staan....
    Maar je leert vanzelf andere vreinden ook kennen. Waar je miss beter mee kan praten.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Taize schreef:
    Wat de anderen zeggen, een dagboek helpt wel.
    Maar je zult je er zelf ook overheen moeten zetten, voor je vrienden is het ook hun eerste dag op de middelbare en dat is natuurlijk heel spannend, ik begrijp ook wel dat ze dan even geen zin hebben om te horen dat jij moe bent. No offence.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    het is maar de eerste klas dan gaat alles een beetje sloom (vooral in de 1e)


    Shoganai i ne~