• Ik weet niet waar dit moet dus als het verkeerd staat mag het verplaatst worden ;p

    Nou ja, om het verhaal kort te houden, mijn buitenboord beugel was stuk (heel slim *kucht*) dus ik ga met mijn moeder naar de orto, die alles nakijken, zegt ze doodleuk dat die buitenboord beugel niet meer hoeft en ik hem dus niet meer hoef te dragen _O_. Over 2 weken moet ik wel een plaatjesbeugel laten zetten, maar van mijn buitenboord ben ik in ieder geval af! *juicht en steekt beugel in de fik*

    Dus wie is er op dit moment ook zo vrolijk? :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik niet echt toen ik het gewicht van mijn tas voelde voor morgen.
    Ze willen blijkbaar ons dood hebben met dat gewicht D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leuk voor je (: Ik ben niet echt blij [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Uhm nee... iemand heeft me de top uit geschopt. En nu moet ik mijn moeder helpen met het eten, grrr.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hoezee! Ik was ook echt blij, toen mijn blokbeugel eruit mocht! Maar dat is al weer een tijdje geleden.
    Nu ben ik blij, omdat ik pannekoeken ga eten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Scotland schreef:
    Hoezee! Ik was ook echt blij, toen mijn blokbeugel eruit mocht! Maar dat is al weer een tijdje geleden.
    Nu ben ik blij, omdat ik pannekoeken ga eten.


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Yaaayy! Ik ben ook heel vrolijk als ik over een beugel ga denken, want mijn beugel mag er morgen uit. ;D
    Leuk voor je trouwens! (:


    Opgeven is geen optie.

    Ik moet mijn beugel nog 1 of 2 maanden. Ben blij voor je. (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Leuk voor je! :P Ik lig zowaar in slaap (heb in 30u niet geslapen) dus ben ik vrolijk? ik weet het niet XD ik denk dat ik eerder hyper/gek geworden ben. Muhahah


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik moet mijn beugel nog ongeveer een jaar, $%^&*(


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    That's awesome. (wbw)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Leuk voor je (:
    Mijn beugel ben ik gelukkig al een tijdje kwijt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you