• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:55 ]

    Ik niet, volgens mij ligt mijn pijngrens eerder extreem laag.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kan goed tegen pijn, zelfde als jou: Ik ben ook keeper.. Dus ben wel een stootje gewend haha.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Stonem schreef:
    Ik niet, volgens mij ligt mijn pijngrens eerder extreem laag.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Lichamelijk wel. Meestal doet het wel echt pijn en heb ik ff van auw maar wil ik gewoon door gaan dus negeer ik het gewoon en ga verder, zou ook wel moeten met judo.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 16:47 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vroeger had ik een veel hogere pijngrens dan nu, maar het valt nog altijd wel mee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nee ik kan niet goed tegen pijn x].
    Daar door heb ik bijna de kaakchirurg bijna geslagen .*fluit*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, ik kan goed tegen pijn


    Ex astris, sciencia

    Stonem schreef:
    Ik niet, volgens mij ligt mijn pijngrens eerder extreem laag.


    Me so good.

    Soundeffect schreef:
    Nee (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Retweet schreef:
    Ik kan goed tegen pijn, zelfde als jou: Ik ben ook keeper.. Dus ben wel een stootje gewend haha.

    Ik word als keeper ook de hele tijd tegen mijn kop aangeschopt. Ze zien het verschil niet tussen mijn hoofd en de bal --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Retweet schreef:
    Ik kan goed tegen pijn, zelfde als jou: Ik ben ook keeper.. Dus ben wel een stootje gewend haha.


    Muh, mijn trainer laat mij over mensen heen springen. Dan krijg je nogal wat blauwe plekken :3

    Scotland schreef:
    (...)
    Ik word als keeper ook de hele tijd tegen mijn kop aangeschopt. Ze zien het verschil niet tussen mijn hoofd en de bal --'


    Dat heb ik dan weer net niet, mijn team kan niet recht schieten --'

    Ik heb een hele lage pijngrens. (no_chears)


    -

    BeRavenclaw schreef:
    nee ik kan niet goed tegen pijn x].
    Daar door heb ik bijna de kaakchirurg bijna geslagen .*fluit*


    Oke, ik schoot serieus in de lach. xdd